Gå til innhold

På jakt etter gammelt innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som ikke har gitt opp håpet

Er for tiden (ufrivillig) separert fra min mann. For lang tid tilbake, kanskje ett år eller to, husker jeg at jeg leste ett innlegg her på siden om et par som både var separert og skilt - og så fant tilbake til hverandre igjen. Noen som husker det? Skulle så gjerne lest det igjen, og kanskje også fått kontakt med den som skrev det. Håper noen husker det, og kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287666-p%C3%A5-jakt-etter-gammelt-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjetter på at det er et innlegg av trissie du leter etter.

Bruk Søk-funksjonen i venstre meny, nederst under Katagorier. Skriv trissie som søkeord, velg Samliv i forumlista og klikk på Forfatter under der igjen. Da får du opp linker til mange gamle innlegg og kan velge hvilke tråder du vil lese ut fra tittel og dato.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...