Gå til innhold

Ville du blitt skufet? Ingen oppmerksomhet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg ikke fått noen oppmerksomhet på noen måte fra min elskede til bursdagen hadde jeg garantert ertet ham så lenge og så kraftig for det han ikke ville glemt det flere ganger... ;o)

Selvfølgelig forventer jeg både gratulasjon og pakke til bursdagen! Fra kjæresten altså. Han får selvfølgelig det fra meg han også. Han er ikke av den typen som kjøper gaver eller blomster i hytt og pine, men til jul og bursdag så flesker han til skikkelig når det er snakk om gave til meg. :o) Jeg er mer av den typen som kan komme med smågaver rett som det er.

Det er jo individuelt da!

Jeg synes ikke vi skal blande sammen kjærlighet/oppmerksomhet og materielle ting. Det er det førstnevnte som teller i et forhold.

Og direktøren som får sekretæren sin til å bestille bord på rådyr restaurant, kjøpe ny kjole og 20 langstilkete roser til sin kone hver bursdag, kan i virkeligheten være en egoistisk drittsekk i hverdagen, som knapt nok ser henne bak avisen.

Gjest Angela25

Jeg synes ikke vi skal blande sammen kjærlighet/oppmerksomhet og materielle ting. Det er det førstnevnte som teller i et forhold.

Og direktøren som får sekretæren sin til å bestille bord på rådyr restaurant, kjøpe ny kjole og 20 langstilkete roser til sin kone hver bursdag, kan i virkeligheten være en egoistisk drittsekk i hverdagen, som knapt nok ser henne bak avisen.

Men hvis man kan kombinere dette, kjaerlighet og oppmerksomhet paa bursdagen,saa er jo det supert,synes jeg da:-)

Min kjaere har bursdag i maarra,men vi feirer i dag. Jeg skal gi han en herlig tur ute i naturen,som han er saa glad i,ligge paa hoyfjellshotell og kose oss en helg :-)

Annonse

Presanger betyr ikke all verden for meg. Men at man kan få en ekstra klem og gratulasjoner, er på sin plass ja. Her i huset så er han flink til å huske meg, og de siste årene har han gitt meg en 5oolapp med beskjed om å kjøpe noe sexy hehe. Søt da.

Men hvis man kan kombinere dette, kjaerlighet og oppmerksomhet paa bursdagen,saa er jo det supert,synes jeg da:-)

Min kjaere har bursdag i maarra,men vi feirer i dag. Jeg skal gi han en herlig tur ute i naturen,som han er saa glad i,ligge paa hoyfjellshotell og kose oss en helg :-)

Da gir du ham en opplevelse. Det er flott.

Og det er selvsagt ikke noe galt i å gi en gave til den du er glad i. Men det må ikke bli slik at en diamantring oppfattes som et uttrykk for sterkere kjærlighet enn et varmt kyss og noen gode ord.

Gjest Angela25

Da gir du ham en opplevelse. Det er flott.

Og det er selvsagt ikke noe galt i å gi en gave til den du er glad i. Men det må ikke bli slik at en diamantring oppfattes som et uttrykk for sterkere kjærlighet enn et varmt kyss og noen gode ord.

Naar alt kommer til alt saa er det de smaa naere opplevelsene med hverandre i hverdagen som virkelig teller, helt klart:-) Og jeg tror de fleste par finner sin maate aa gjore ting paa,ang. bursdager,ol.

Jeg blander da heller ikke kjærlighet og materielle ting - det jeg sierover her, er at det er utgangspunktet som ville gjort om jeg ble skuffet eller ikke over å få oppmerskomhet på bursdagen min. Da snakker jeg ikke om dyre diamantringer eller London-reise, men et kort, en rose, en bok jeg ønsker meg eller noe annet (gjerne pakket inn i papir, da jeg er litt barnslig av meg, hihi)...

Men hvis det i et forhold ikke er vanlig å gi oppmerskomhet på bursdager, så betyr ikke det at det er noe som helst mindre kjærlighet i det forholdet, så det er indviduelt hvordan man velger å gjøre dette - uten at kjærligheten egentlig har noe å gjøre med det i det hele tatt...

Ja det ville jeg virkelig, men det er jo fordi vi alltid har markert sånne dager i familien. Alle har pleid å få noe ekstra godt + gave til frokosten, og jr har i grunnen blitt pådriver for å gjennomføre dette med årene. Han syns det er veldig kos når det er hans dag og han selv er i sentrum, men han syns faktisk det er veldig kos å være "fikseren" også! :)

For meg er det nettopp sånne øyeblikk som gjør at livet ikke bare blir en lang rekke hverdager.

Jepp. Jeg liker min egen bursdag og vil at familien skal huske den.

Faren min glemte 20-årsdagen min - og det var mens jeg fortsatt bodde hjemme. Jeg lot han krype lenge før jeg tilga han... ;)

Det gjorde mora og faren min også og det var til og med myndighetsdagen den gangen. De var på hytta og koste seg.

siden jeg har en forlovede ja. fra familien min forventer jeg lite. noen av vennene mine vet jeg er særdeles glemske, og jeg blir glad om jeg plutselig får et kort i posten to uker senere. men de aller aller nærmeste....jau.

broren min er veldig hårsår på det å bli glemt. han gjør alltid stort drama av å ikke bli husket. i fjor kom han ikke en gang på at jeg hadde sendt ham gave. det er litt trist egentlig. alle de andre som aldri sa gratulerer veide tyngst.

Annonse

Gjest sola mi

Hos oss så er det stor ståhei på en bursdag. Men det har nok litt å si at ungene fyrer opp under forventningene! Jeg får pakke på senga og mannen steller frokost. Vi spiser ofte en bedre middag ute slik at jeg slipper kjøkkentjeneste den dagen. Eller vi inviterer familie på besøk med bløtekake osv.

Jeg er et bursdagsmenneske. Og tar vare på den gleden som kom da jeg var liten. Alle burde bli husket på av sine nærmeste på en slik dag. Det gir et avbrekk i hverdagen og mye smil og latter. Kjempekoselig.

Når det gjelder pakker så er det ikke innholdet som teller, men gleden med å pakke opp og se noe hjemmelaget fra ungene eller et lys for tusende gang som ungene har kjøpt selv i butikken og syntes var så fiiin.

Jeg og mannen min kjøper heller ikke dyre ting til hverandre, men en gave skal bursdagsbarnet få uansett.

Synes du bør ymte frempå til neste bursdag hva du ønsker deg når dere er på bytur sammen en stund før. Pek på tingen og nærmest press han til å kjøpe med signalement om at så er den tingen unnagjort.. Mannfolk liker ofte ikke kjøpe gaver, men synes at en slik løsning kan gå greit. Vi må hjelpe dem litt på vei noen ganger..

Ja, jeg ville blitt skuffet må jeg innrømme. Er selv spent når min bursdag nærmer seg. Er første bursdagen vi er sammen, så vet ikke hva jeg kan forvente meg. Men regner med jeg får en eller annen oppmerksomhet:)

Men må si at jeg forventer en gave, ikke noe voldsomt, men noe som viser at han tenker på meg iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...