Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan.

Er det noen her inne som har lyktes på IVF søskenforsøk????

Nurket vårt er 4 mnd, koser oss veldig med ham :) Vi lyktes på 2. IVF. på grunn av alderen min, må vi i gang med søskenforsøk allerede ganske snart (jeg vil prøve å drøye det så lenge som mulig, da jeg gjerne vil amme så lenge som mulig). Men sannsynligvis er vi i gang i løpet av noen få mnd.

Er det mange av dere der ute som har lyktes på søskenforsøk? Og event hvor mange forsøk måtte til? Er det lettere å bli gravid igjen, når man nettopp har vært gravid (kroppen "husker")???

Veldig takknemlig for svar, dere!!

Ha en fortsatt fin dag!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287688-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke sånn at man MÅ vente til førstemann er 1 år før man får lov til å starte mølla med nytt forsøk?

Hei.

Tusen takk for svar!

Det burde kanskje ha vært slik at man må vente ett år (minst) før man starter forsøk nr 2.Men jeg fikk beskjed om at jeg måtte starte forsøk nr 2 så raskt som mulig, men dette er på grunn av min høye alder ( :-( ). Tror sykehusene vurderer dette ut i fra den enkelte.

Men menstruasjonen må jo være kommet først, så kanskje det drøyer litt lengre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...