Jølsen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Skal en tur til Tallinn i Desember. Hvor er det billig å handle hva? Hvor er det billig å drikke og spise? Hva bør jeg kjøpe? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Du bør selvsagt gå i gamlebyen og titte! Du bør absolutt spise på Olde Hansa (i gamlebyen), det kan være lurt å bestille bord først. Det er en opplevelse,veldig flott sted! Et annet bra spisested er en som heter Maikrahv, den er også i gamlebyen. I gamlebyen bør du også gå på strikketorget, kjøp deilige ullvotter, de er kjempefine, myke og varme, og koster nesten ingenting. I desember kan du også gå på julemarked i gamlebyen. Like utenfor gamlebyen ligger et fancy kjøpesenter, der var prisene like høye eller høyere enn i Norge, men i butikkene i gamlebyen var det meste billig syns jeg. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg anbefaler å spise på Olde Hansa, Peppersack, Beer House og Maihkrav. God mat alle steder. Handling er ikke noe problem. Du finner julemarked på torget i gamlebyen + rett utenfor bymuren i retning et hotel som heter Sokos. Av handlesentre anbefaler jeg Viru Shopping og Kristiina. Første ligger rett utenfor mymuren, det andre bør du ta taxi til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.