Gjest Rune02 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har for rimelig kort tid siden hatt legesjekk for seksuelt overfoerbare sykdommer samt AIDS, som alt var negativ. Naa har jeg en ny kjaereste og vi har hatt ubeskyttet sex ettersom at vi naa er forholdsvis etablert som par sammen. Uansett, saa oppdager jeg naa at penishodet har en del smaa roede flekker, nesten ett slags utslett. Det har ingen bieffekt i form av kloe, seksuell lyst eller liknende og det er ikke spesielt markant synlig heller. Det er veldig smaa bobler paa hodet, og en hadde en liten gul topp...nesten som en liten kvise. Har vel sett noe tegn til dette tidligere da mer som litt roede flekker paa penishodet, men naa var det egentlig litt mer markant i form av smaa bobler/kuler. Mulig det kommer aa gaar litt ettersom jeg ikke har lagt mye merke til det tidligere.... Aldri hatt noe slikt tidligere og ingen ide hva det er basert paa symptomer og om det er noe bekymringsverdig.... saa er litt urolig. Foroeverig saa kan det jo nevnes at min venninne for tiden gaar paa antibiotika kur (utstedt i Spania). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287714-smaa-roede-flekkerbobler-paa-penishodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.