Gå til innhold

Anbefalte innlegg

famulan2001

Hei

Jeg håper Dere kan svare på problemet mitt! Jeg er 20 år nå.

Jeg har hatt fast kjæreste i mer enn et år (da var jeg 17 år), og vi har hatt sex aktivt gjennom tiden. Vi har ikke brukt beskyttelse og han har kommet inni meg. Men jeg har ikke blitt gravid alle de gangene vi har hatt samleie. Etter ca. 1 1/2 år tok det slutt, og 6 mnd etter ble jeg sammen med en annen. Vi hadde også sex da aktivt i ca. 8 mnd uten beskyttelse, men fortsatt er jeg ikke blitt gravid. Det blei slutt og etter det har jeg ikke hatt sex med noen, men jeg gikk til legen for underlivsundersøkelse for 5-6 mnd siden og fikk vite at jeg smittet noe som ikke var vanlig her i Europa. Men det forekom mye i asiatiske deler av verden, fikk da tabletter og legen sa det ville forsvinne med behandling. Akkurat nå er jeg sammen med kjæresten min, og har hatt aktivt sex i 3 mnd nå fortsatt ubeskyttet sex, fordi jeg vil ha barn. Men jeg blir fortsatt ikke gravid. Det jeg lurer på er det mulig å få sjekket om jeg kan få barn eller ikke? Jeg vet det ikke er noe i veien med kjæresten min, fordi han har et barn fra tidligere ekteskap. Håper Dere vil svare meg! Det er veldig vondt for meg å føle at det er noe iveien med meg siden jeg ikke blir gravid.

Hilsen famulan2001

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28773-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...