candyqueen_83 Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 I kveld kl 21.35 begynner første episode av Berlinerpoplene om noen ikke har fått det med seg, men har lyst til å se ) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Er det bra? Har ikke lest boka, men har hørt mye skryt, så jeg lurer på om det er verd å få med seg? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Skrevet 8. oktober 2007 Er det bra? Har ikke lest boka, men har hørt mye skryt, så jeg lurer på om det er verd å få med seg? Jeg syntes bøkene var kjempebra. Om tv-serien er like bra vet jeg ikke , men håper det ) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 ååå, ja jeg vet det... Jeg hørte bøkene på lydbok med en innmari god oppleser, og vet ikke om jeg vil "ødelegge" det ved å se det på tv :-) Vil - vil ikke - vil - vil ikke.... Men jeg tror nok jeg kommer til å smugtitte... 0 Siter
Platina Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg vet! Og tv'en min viser bare svart skjerm når jeg slår på NRK. Hva skal jeg gjøre!!??! 0 Siter
Line Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Bildene jeg har i hodet av "Erlend homo" fra teateret er bare imponerende, så det er synd at det ikke er samme skuespiller i serien når den kommer på tv! ) Skal nok se det ja...! 0 Siter
Gjest grisebondefan. Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg syntes bøkene var kjempebra. Om tv-serien er like bra vet jeg ikke , men håper det ) Jeg elsket disse bøkene og dette er klart det beste jeg noen sinne har lest, men på jobben er vi 8-10 kvinner (på mitt skift) og de fleste har begynt på serien men sluttet etter første bok ??? forstå det den som vil, selvsagt er smaken forskjellig men akkurat her syns jeg det er vanskelig å skjønne :0) o 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.