Gå til innhold

Berlinerpoplene på nrk i kveld!

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

I kveld kl 21.35 begynner første episode av Berlinerpoplene om noen ikke har fått det med seg, men har lyst til å se :o)

Skrevet

Er det bra? Har ikke lest boka, men har hørt mye skryt, så jeg lurer på om det er verd å få med seg?

candyqueen_83
Skrevet

Er det bra? Har ikke lest boka, men har hørt mye skryt, så jeg lurer på om det er verd å få med seg?

Jeg syntes bøkene var kjempebra. Om tv-serien er like bra vet jeg ikke , men håper det :o)

Skrevet

ååå, ja jeg vet det... Jeg hørte bøkene på lydbok med en innmari god oppleser, og vet ikke om jeg vil "ødelegge" det ved å se det på tv :-) Vil - vil ikke - vil - vil ikke.... Men jeg tror nok jeg kommer til å smugtitte...

Skrevet

Jeg vet! Og tv'en min viser bare svart skjerm når jeg slår på NRK. Hva skal jeg gjøre!!??!

Skrevet

Bildene jeg har i hodet av "Erlend homo" fra teateret er bare imponerende, så det er synd at det ikke er samme skuespiller i serien når den kommer på tv! :o)

Skal nok se det ja...!

Gjest grisebondefan.
Skrevet

Jeg syntes bøkene var kjempebra. Om tv-serien er like bra vet jeg ikke , men håper det :o)

Jeg elsket disse bøkene og dette er klart det beste jeg noen sinne har lest, men på jobben er vi 8-10 kvinner (på mitt skift) og de fleste har begynt på serien men sluttet etter første bok ??? forstå det den som vil, selvsagt er smaken forskjellig men akkurat her syns jeg det er vanskelig å skjønne :0) o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...