Gå til innhold

Gamler damer og barnevogner til besvær

Anbefalte innlegg

Gjest Bendiksen
Skrevet

Nå er jeg så ***lei av folk som sinker andre uten å tenke på noe anna enn sej selv. Fatter det bare ikke. Går rundt i byen, ikke sant, og har dårlig tid som dei fleste har. Og så klart så er det alltid en eller anna gammal senil dame som ikke har vett til å flytte seg av vegen når jeg kommer. Ser de ikke at jeg har dårlig tid? Klarer de ikke å tenke at jeg faktisk skal noe viktig og det haster? Neida, stakkar gamla Laura fra Li må jo så klart alle stå parat for. Samma på bussen også det, disse gamle bruker jo hundre år for å betale, de har jo bare småpenger på seg. Blir så irritert. Og så forventer dem at man skal reise seg og gi dem setet ikke sant.

Samma blir det med disse barnevongsterroristene, disse feite småbarnsmødrene som bruker barnevogna til panserbil, ikke sant. Kjører på, kjører oss andre som faktisk jobber av fortauet så vi nesten blir påkjørt. ER så drittlei av å albue meg frem blant sinkefolk at jeg klikker snart. At ikke folk kan ha bedre oppdragelse enn som så!!!

Sint i dag, men godt å få det ut.

Skrevet

Hold deg inne. Det må jo være eneste løsningen når du ikke orker å være i nærheten av vanlige dødelig, ikke hyper-effektive som deg.

Skrevet

Sikker på at det er deg det ikke er noe galt med? Tror som Orio sier at du bør holde deg inne ei god stund for å se om "dette" går over!

Skrevet

"At ikke folk kan ha bedre oppdragelse enn som så!!!"

Hehe.. noen som kaster litt stein i glasshus? ;)

Skrevet

Faktisk litt enig med deg angående " feite barnevogterroristene". Har inntrykk av at det er slik mange oppfører seg. Og forresten hvorfor i allverden må de handle på LØRDAGER? Kan vel bruke hvilken som helst dag og til hvilken tid det skulle være.

Vi som arbeider er ofte henvist til lørdager.

Derimot synes jeg du er stygg mot gamle damer. Ja, lørdag kan de holde seg hjemme, de også, men ellers må vi vel kunne tåle dem.

Glemte du "hattkallene", de er sinker, de, en pest og en plage i biltrafikken !

Gjest leroglerogler
Skrevet

Hold deg inne. Det må jo være eneste løsningen når du ikke orker å være i nærheten av vanlige dødelig, ikke hyper-effektive som deg.

Hehehehehehehe dette klarer jeg faktisk ikke og ta seriøst :)

Skrevet

Nei, du har det ikke greit! Dumt at ikke hele verden er innrettet i forhold til dine behov.

Gjest Du gav meg en morsom start på dagen.
Skrevet

Haha, morsomt innlegg, jeg liker sånne innlegg som er skrevet for å provesere jeg.

Men litt satt på spissen er du jo inne på noe her :-) en ser jo f.eks aldri så mye eldre folk i gatene som når den første holka kommer, hva ska dem ute da spør jeg? og sykkelistene..hva med dem der de tråkker og tråkker og tråkker så en stakkars bilist (med dårlig tid) ikke kommer forbi..

Ha en fin dag!

Skrevet

Faktisk litt enig med deg angående " feite barnevogterroristene". Har inntrykk av at det er slik mange oppfører seg. Og forresten hvorfor i allverden må de handle på LØRDAGER? Kan vel bruke hvilken som helst dag og til hvilken tid det skulle være.

Vi som arbeider er ofte henvist til lørdager.

Derimot synes jeg du er stygg mot gamle damer. Ja, lørdag kan de holde seg hjemme, de også, men ellers må vi vel kunne tåle dem.

Glemte du "hattkallene", de er sinker, de, en pest og en plage i biltrafikken !

Du skal diktere når andre mennesker handler? Hehe, søtt.

Skrevet

Kanskje du skulle begynne dagen litt tidligere hver dag, så slipper du å stresse så fælt.

Dine behov er jo ikke viktigere enn andres behov vet du.

Skrevet

Jeg er ingen feit dame med barnevogn, men er en dame med barnevogn med tempo, og hvis du ikke flytter deg når jeg kommer i full fart - ja da meier jeg deg ned. :) Så gjelder like mye tankeløse folk som står med sykkelen sin på fortauet og skravler.. Namlig! :)

Skrevet

Det er ikke alle som skjønner at du har dårlig tid, ikke sant. Og vi er jo ikke tankelesere, ikke sant.

Kjipt at verden går imot deg på på alle punkter, ikke sant.

SnartVoksen1365381126
Skrevet

Åhh :) Det eneste jeg savner etter å ha parkert barnevogna for godt er muligheten til å feie folk av fortauet når de er på vei til jobb ;)

Skrevet

Så fint for deg at du er den viktigste personen i hele verden da, og at alle skal ta hensyn til deg - må være en flott følelse:-) Flott forresten at ikke alle tar hensyn til deg da - du kunne risikere å bli høy på pæra...

Skrevet

Nå tror jeg du tuller:-) Og om du ikke tuller....ja da har du et problem. Verden vil aldri bli tilpasset deg alene:-)....men som sagt jeg tror du tuller:-)

Skrevet

De fleste av oss er/blir både barnevognskjører og gammel dame/mann i løpet av livet...

Skrevet

Jeg er ingen feit dame med barnevogn, men er en dame med barnevogn med tempo, og hvis du ikke flytter deg når jeg kommer i full fart - ja da meier jeg deg ned. :) Så gjelder like mye tankeløse folk som står med sykkelen sin på fortauet og skravler.. Namlig! :)

Og jeg meier ned barnevogner når de ikke flytter seg for meg. Husk vikeplikt for manuelle rullestolbrukere ;o)

Skrevet

"Jeg er så lei av at alle bare tenker på seg selv, kunne ikke noen også tenke litt på meg?"

Fritt etter Tommy&Tigern ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...