Gjest Bendiksen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Nå er jeg så ***lei av folk som sinker andre uten å tenke på noe anna enn sej selv. Fatter det bare ikke. Går rundt i byen, ikke sant, og har dårlig tid som dei fleste har. Og så klart så er det alltid en eller anna gammal senil dame som ikke har vett til å flytte seg av vegen når jeg kommer. Ser de ikke at jeg har dårlig tid? Klarer de ikke å tenke at jeg faktisk skal noe viktig og det haster? Neida, stakkar gamla Laura fra Li må jo så klart alle stå parat for. Samma på bussen også det, disse gamle bruker jo hundre år for å betale, de har jo bare småpenger på seg. Blir så irritert. Og så forventer dem at man skal reise seg og gi dem setet ikke sant. Samma blir det med disse barnevongsterroristene, disse feite småbarnsmødrene som bruker barnevogna til panserbil, ikke sant. Kjører på, kjører oss andre som faktisk jobber av fortauet så vi nesten blir påkjørt. ER så drittlei av å albue meg frem blant sinkefolk at jeg klikker snart. At ikke folk kan ha bedre oppdragelse enn som så!!! Sint i dag, men godt å få det ut. 0 Siter
Orio Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hold deg inne. Det må jo være eneste løsningen når du ikke orker å være i nærheten av vanlige dødelig, ikke hyper-effektive som deg. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Sikker på at det er deg det ikke er noe galt med? Tror som Orio sier at du bør holde deg inne ei god stund for å se om "dette" går over! 0 Siter
Line Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 "At ikke folk kan ha bedre oppdragelse enn som så!!!" Hehe.. noen som kaster litt stein i glasshus? 0 Siter
elfi Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Faktisk litt enig med deg angående " feite barnevogterroristene". Har inntrykk av at det er slik mange oppfører seg. Og forresten hvorfor i allverden må de handle på LØRDAGER? Kan vel bruke hvilken som helst dag og til hvilken tid det skulle være. Vi som arbeider er ofte henvist til lørdager. Derimot synes jeg du er stygg mot gamle damer. Ja, lørdag kan de holde seg hjemme, de også, men ellers må vi vel kunne tåle dem. Glemte du "hattkallene", de er sinker, de, en pest og en plage i biltrafikken ! 0 Siter
Gjest leroglerogler Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Hold deg inne. Det må jo være eneste løsningen når du ikke orker å være i nærheten av vanlige dødelig, ikke hyper-effektive som deg. Hehehehehehehe dette klarer jeg faktisk ikke og ta seriøst 0 Siter
frosken Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, du har det ikke greit! Dumt at ikke hele verden er innrettet i forhold til dine behov. 0 Siter
Gjest Du gav meg en morsom start på dagen. Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Haha, morsomt innlegg, jeg liker sånne innlegg som er skrevet for å provesere jeg. Men litt satt på spissen er du jo inne på noe her :-) en ser jo f.eks aldri så mye eldre folk i gatene som når den første holka kommer, hva ska dem ute da spør jeg? og sykkelistene..hva med dem der de tråkker og tråkker og tråkker så en stakkars bilist (med dårlig tid) ikke kommer forbi.. Ha en fin dag! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Faktisk litt enig med deg angående " feite barnevogterroristene". Har inntrykk av at det er slik mange oppfører seg. Og forresten hvorfor i allverden må de handle på LØRDAGER? Kan vel bruke hvilken som helst dag og til hvilken tid det skulle være. Vi som arbeider er ofte henvist til lørdager. Derimot synes jeg du er stygg mot gamle damer. Ja, lørdag kan de holde seg hjemme, de også, men ellers må vi vel kunne tåle dem. Glemte du "hattkallene", de er sinker, de, en pest og en plage i biltrafikken ! Du skal diktere når andre mennesker handler? Hehe, søtt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje du skulle begynne dagen litt tidligere hver dag, så slipper du å stresse så fælt. Dine behov er jo ikke viktigere enn andres behov vet du. 0 Siter
Spirello Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er ingen feit dame med barnevogn, men er en dame med barnevogn med tempo, og hvis du ikke flytter deg når jeg kommer i full fart - ja da meier jeg deg ned. Så gjelder like mye tankeløse folk som står med sykkelen sin på fortauet og skravler.. Namlig! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det er ikke alle som skjønner at du har dårlig tid, ikke sant. Og vi er jo ikke tankelesere, ikke sant. Kjipt at verden går imot deg på på alle punkter, ikke sant. 0 Siter
SnartVoksen1365381126 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Åhh Det eneste jeg savner etter å ha parkert barnevogna for godt er muligheten til å feie folk av fortauet når de er på vei til jobb 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Du får skaffe deg blinklys slik at folk skjønner at du er i farta! http://www.amobil.no/artikkel/dingser_og_dippedutter/ukens_mest_unyttige/28224 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Så fint for deg at du er den viktigste personen i hele verden da, og at alle skal ta hensyn til deg - må være en flott følelse:-) Flott forresten at ikke alle tar hensyn til deg da - du kunne risikere å bli høy på pæra... 0 Siter
multippel Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Nå tror jeg du tuller:-) Og om du ikke tuller....ja da har du et problem. Verden vil aldri bli tilpasset deg alene:-)....men som sagt jeg tror du tuller:-) 0 Siter
fresja Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 De fleste av oss er/blir både barnevognskjører og gammel dame/mann i løpet av livet... 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er ingen feit dame med barnevogn, men er en dame med barnevogn med tempo, og hvis du ikke flytter deg når jeg kommer i full fart - ja da meier jeg deg ned. Så gjelder like mye tankeløse folk som står med sykkelen sin på fortauet og skravler.. Namlig! Og jeg meier ned barnevogner når de ikke flytter seg for meg. Husk vikeplikt for manuelle rullestolbrukere ;o) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 "Jeg er så lei av at alle bare tenker på seg selv, kunne ikke noen også tenke litt på meg?" Fritt etter Tommy&Tigern ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.