Gå til innhold

Når er du syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da komme litt an på hvor man bor hen. Skal jeg ta taxi inn til sentrum av byen koster det meg rundt 300 kr. Hadde jeg jobbet på den andre siden av byen hadde jeg risikert det dobbelte i rushtrafikken.

Ja, men har man en jobb er du faktisk forpliktet til å stille opp, du kan ikke skylde på at "mamma ikke kan kjøre i dag.." Her i Oslo kjører både busser og baner så det er gode muligheter til å slippe taxi. I eksemplet mitt over, ringte hun lenge før hun skulle på jobb, og hun hadde full mulighet til å reise til jobb kollektivt fra der hun bor. (Jeg vet det for jeg har reist samme strekning kollektivt selv ved noen anledninger.) Det blir altfor slapt syns jeg!

Jeg har da tatt taxi selv en gang selv om det kostet meg 300,- Det falt meg ikke inn å skulle ta en fridag bare fordi bilen sto..

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

5

• kaffepiken

4

• Babette

4

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, men har man en jobb er du faktisk forpliktet til å stille opp, du kan ikke skylde på at "mamma ikke kan kjøre i dag.." Her i Oslo kjører både busser og baner så det er gode muligheter til å slippe taxi. I eksemplet mitt over, ringte hun lenge før hun skulle på jobb, og hun hadde full mulighet til å reise til jobb kollektivt fra der hun bor. (Jeg vet det for jeg har reist samme strekning kollektivt selv ved noen anledninger.) Det blir altfor slapt syns jeg!

Jeg har da tatt taxi selv en gang selv om det kostet meg 300,- Det falt meg ikke inn å skulle ta en fridag bare fordi bilen sto..

Enig i at det ikke går an å droppe jobben fordi "mamma kan ikke kjøre".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...