Gå til innhold

Smak ang .bøker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser her inne at mange liker Berlinerpolene.

Jeg syneste vel den ene boka jeg har lest er sånn midt på treet etter min smak.

Har nettopp lest Drageløperen, en bok som jeg synes er mye bedre, absolutt en bok å anbefale.

En annen type bok , som også fenget og engasjerte meg var Idas dans, en veldig trist bok, men sterk.

Er det andre som har noen virkelige gode bøke å anbefale?

Skrevet

Jeg holder på å lese "De gales hus" av Karin Fossum. Handelr om ei som er innlagt på psykiatrisk sykehus, og om livet på innsiden der. Har hatt boka i mange år, men aldri åpnet den før. Jeg liker den veldig godt!

Skrevet

Jeg holder på å lese "De gales hus" av Karin Fossum. Handelr om ei som er innlagt på psykiatrisk sykehus, og om livet på innsiden der. Har hatt boka i mange år, men aldri åpnet den før. Jeg liker den veldig godt!

Jeg liker normalt ikke Karin Fossums bøker, men dette er faktisk en av mine favoritter :)

Skrevet

Jeg liker normalt ikke Karin Fossums bøker, men dette er faktisk en av mine favoritter :)

Jeg har lest mye inne på psykiatri-forumet de siste månedene, og følte meg klar for den nå + at noen her anbefalte boka.

Dette er et område jeg vet minimalt om fra før, og jeg synes det er velidg interessant "å bli kjent med" personene i boka.

Skrevet

Jeg har lest mye inne på psykiatri-forumet de siste månedene, og følte meg klar for den nå + at noen her anbefalte boka.

Dette er et område jeg vet minimalt om fra før, og jeg synes det er velidg interessant "å bli kjent med" personene i boka.

Karakterene er så fine og man blir veldig glad i dem. I hvert fall har jeg det slik :)

Skrevet

Du burde lese "Tusen strålende soler", av samme forfatter som Drageløperen.

Skrevet

Jeg likte veldig godt "De Gales hus"! Det er den beste boken jeg har lest av Karin Fossum, og en av mine favorittbøker!

Skrevet

Liker generelt bøker av Stephen King eller Dean Koontz.

Mye spenning, og noen ganske syke. Veldig lite "kliss".

Skrevet

Kom på en annen favorittbok, "Geisha" av Arthur Golden. Boken er mye bedre enn filmen!

Skrevet

Jeg likte veldig godt "De Gales hus"! Det er den beste boken jeg har lest av Karin Fossum, og en av mine favorittbøker!

Hvilke andre bøker har Karin Fossum skrevet? LItt usikker på om jeg har lest noe annet av henne.

Skrevet

Hvilke andre bøker har Karin Fossum skrevet? LItt usikker på om jeg har lest noe annet av henne.

Anbefaler "Evas øye", spesielt hvis du ikke har sett den på TV.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Den har jeg lest, har lest alle av Karin Fossum, med unntak av den nyeste boka hennes. Jeg synes det er gode bøker.

Nå driver jeg på med bok 2 i Millenium, Stieg Larsson. Gode bøker så langt :o)

Skrevet

Bibliografi her:

http://www.aftenposten.no/alex/litterat/forfatte/fossumka.htm

Jeg likte "den som frykter ulven", ellers er jeg enig med andre i at ikke alle bøkene hennes fenger like mye...

Tror jeg har lest "Se deg ikke tilbake" - men husker ingenting fra den.

Har sett filmen "Den som frykter ulven" - og den var kanllgod!

Ellers har jeg ikke lest noe av henne.

Skrevet

Karakterene er så fine og man blir veldig glad i dem. I hvert fall har jeg det slik :)

Jeg ble også veldig glad i karakterene, boka er abselutt en av mine favoritter.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191920942' post='3691892]

Den har jeg lest, har lest alle av Karin Fossum, med unntak av den nyeste boka hennes. Jeg synes det er gode bøker.

Nå driver jeg på med bok 2 i Millenium, Stieg Larsson. Gode bøker så langt :o)

De bøkene var noen "höjadare" ja , da jeg leste dem i sommer. KJøpte til og med nummer tre, og leste den på svensk :-)

Kos deg!

Skrevet

De bøkene var noen "höjadare" ja , da jeg leste dem i sommer. KJøpte til og med nummer tre, og leste den på svensk :-)

Kos deg!

Mamma har forhåndsbestilt nr 3, så jeg overtar nok den etter henne.

I sommer har det blitt mye enkel lesing, så nå var det godt med bøker som fenger litt igjen.

Skrevet

Sue Monk Kidd "Bienes hemmelige liv", en nydelig bok! Jeg holder på med "Hemmeligheten" av Jojo Moyes og tror jeg kommer til å lese mer av henne etterhvert.

hare1365380455
Skrevet

Bøkene til Jo Nesbø og Arnaldur Indridason.

Bienes hemmelige liv, Sue Monk Kidd.

hare1365380455
Skrevet

Sue Monk Kidd "Bienes hemmelige liv", en nydelig bok! Jeg holder på med "Hemmeligheten" av Jojo Moyes og tror jeg kommer til å lese mer av henne etterhvert.

Hehe, ser vi nevnte samme bok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...