Gjest Vekten87 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 sitter her å ser på magen, frøken liten er i full fart med dagens fottrim ) er rart å tenke på at magen snart er vekke og jeg har henne i armene mine i stede. gleder oss noe helt vanvittig... lurer veldig på hvor stor hun er.. så i ste når jeg dusjet at magen er blitt veldig lav, og har begynt å få en god del smerter i korsryggen og forran i underlivet. krampe lignende, og mensensmerter... og nattesøvenen er helt borte... idag er det 6 dager til termin og vi er klar til å ta imot lille nurket skal til jordmor i morgen, håper hode er skikkelig festet da, hvis det kommer til å bli det før fødselen.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Så koselig ) Men skulle ikke du få en gutt? Tenker jeg helt feil kanskje? ) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Så koselig ) Men skulle ikke du få en gutt? Tenker jeg helt feil kanskje? ) det var feil... altid vært jente her ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 det var feil... altid vært jente her ) Jeg har trodd du skulle få en gutt. Rart hvordan man forestiller seg ting her ) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har trodd du skulle få en gutt. Rart hvordan man forestiller seg ting her ) hehe, ja er arti... en liten fantasi verden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.