Gjest this is a signature Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Tror jeg har klart å slette noe slik at jeg ikke får regulert lyden..Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 lyden på hva? pcèn? Ja... 0 Siter
Gjest sjekk ut litt Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Start - kontrollpanel - Lyder og lydenheter. Og så kan det være andre valg der også som kan ha med lyden å gjøre (i kontrollpanel altså, programmer du har lagt inn, duppedingser du har lagt til etc) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Start - kontrollpanel - Lyder og lydenheter. Og så kan det være andre valg der også som kan ha med lyden å gjøre (i kontrollpanel altså, programmer du har lagt inn, duppedingser du har lagt til etc) "Det er ingen tilgjengelige mikserenheter " får jeg opp i kontrollpanelet.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 lyden på hva? pcèn? "Det er ingen tilgjengelige mikserenheter " får jeg opp i kontrollpanelet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.