Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Er en jente på 40år som har to forhold bak meg.jeg er helt ferdig med de, det tok et år. Trodde jeg var ferdig med menn, og så i sommer treffer jeg "drømmemannen". Han gikk ut av et forhold for fire år siden. Det var ikke bra. Han ble mobbet og kjeftet på hele tiden. Vi har felles kjente som har bekreftet dette. Etter det har han bodd alene. Han har jobb og hobby. Vi har hatt så mye fint sammen på alle måter. Familiene, barna og vennene våre er glad på våre vegne. Men nå plutselig midt i en samtale vi har, forteller han at han har roblemer med å glede seg til å treffe meg. Han skjønner det ikke. Jeg er alt han har ønsket seg. Den dagen dette kom frem, var vi ute å gikk tur, han tok hånden min og holdt den. Ga meg kyss og klem da jeg dro. Sa han trengte tid til å finne ut av hva dette er, og lovet å ta kontakt. Mitt spørsmål er: Hvor lenge venter man på dette. Hvor lang tid trenger man til dette. Dette er helt nytt for meg. Trodde ikke følelser hadde av og på knapp. Kan han rett og slett ha fått noe form for depresjon eller angst med tanke på hva han har vært utsatt for tidligere? Veldig takknemlig for svar på dette om du kan hjelpe meg? Gå sånn å vente? Dette er som å gå med kjærlighetssorg hele tiden uten å komme vidrer. Hilsen ventende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287868-dalende-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at han synes du har de rette kvalitetene han har sett for seg en partner skal ha, men at han likevel ikke er forelsket.

Hvis han var forelsket ville han vel gledet seg villt til å treffe deg.

Bare synsing fra min side, men jeg synes ikke det høres ut som det bør være etter så kort tid sammen.

Clue1365380406

Du er nok inne på noe når du tenker han er skeptisk pga tidligere erfaringer. Sikkert også derfor han ikke har hatt et forhold de siste årene.

Brent barn skyr ilden, er det som slår meg her. Men det kan nok gå bra om dere tar tiden til hjelp.

Gjest Ulvinnen

Hvis han ikke gleder seg til å treffe deg, så er ikke følelsene hans med. Da er du bare perfekt rent fornuftsmessig.

Jeg syns det var veldig realt av ham å si det rett ut til deg, stort tydligere hint kan du ikke få. Om ikke han tar konsekvensen av det og gjør det slutt, så bør du gjøre det. Dette kan ikke bli mer enn i beste fall vennskap, og knapt nok det. Venner blir man også glad over å treffe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...