Gjest Kneskade og snart gravid? Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, Min samboer og jeg ønsker oss barn, og jeg sluttet på p-piller for en måned siden. Nå har jeg fått Modifenac mot et betent kne, og det står at legemidlet kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, og at man må være forsiktig med legemidlet hvis man prøver å bli gravid. Dermed kommer jeg nok ikke til å prøve å bli gravid denne måneden (jeg har menstruasjon nå). Det er kanskje et dumt spørsmål, men hvor lenge vil dette "vare"? Vil jeg også ha problemer med å bli gravid en stund etter at jeg har sluttet på disse medisinene? Jeg vil gjerne at kneet skal bli bra før jeg prøver å bli gravid, og jeg ble litt engstelig nå. Hvordan er det med graviditet og MR-undersøkelser (av kneet)? Er dette problemfritt, eller er det farer ved det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/287900-modifenac/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.