Gå til innhold

Uerfaren og nervøs

Anbefalte innlegg

Gjest susanstorm

Hei! Jeg traff kjæresten nå i vår og vi har nå vært sammen i ca. 5 måneder.Forholdet vårt er bra,og jeg blir bare mer og mer glad i han.Jeg er 25 og han er noen år eldre enn meg. Men vi har enda ikke hatt samleie,og dette er jo noe jeg savner litt.Når det gjelder andre områder av sexlivet,så syns jeg dette er veldig bra.Han gir meg orgasme, og jeg gir han det også,men det er er når vi skal prøve å ha samleie at han blir slapp. Jeg tok dette opp med han,og spurte om det var noen spesiell grunn til at dette skjedde. Han sier da at han blir nervøs og tenker for mye,og også at det er lenge siden han har hatt sex og at han ikke har så mye erfaring.Jeg prøvde da å berolige han med jeg ikke bryr meg om han ikke har mye erfaring,og at jeg har tålmodighet og kan vente.(Jeg har forøvrig heller ikke så mye erfaring når det gjelder sex.) Han har også sagt at han redd for at jeg syns han er ubrukelig,og at han dermed skal miste meg,fordi han ikke får den opp. Det virker også som han syns det er flaut å snakke om seksuelle ting,og det tok en stund før jeg fikk noe om dette ut av han. Jeg blir litt usikker, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Prøver og ikke presse han eller mase om dette for jeg skjønner jo at dette kan være litt sårt for han. Så det jeg lurer på er om du har noen råd,tips eller noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287907-uerfaren-og-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Du får fortelle ham at sex ikke er noen prestasjonsidrett!

Hehe...neida. Men om han er redd for å miste deg fordi han ikke får den opp, kan du jo fortelle ham at du syns det dere gjør allerede innen sex gjør at du er svært fornøyd og bare vil ha mer.

Gjest susanstorm

Du får fortelle ham at sex ikke er noen prestasjonsidrett!

Hehe...neida. Men om han er redd for å miste deg fordi han ikke får den opp, kan du jo fortelle ham at du syns det dere gjør allerede innen sex gjør at du er svært fornøyd og bare vil ha mer.

Takk for svar:)

Ja,jeg regner med at jeg må ta tiden til hjelp,og gjøre han mer trygg på dette.

Annonse

Gjest susanstorm

Hei, hvorfor er du så sikker på at han er homofil -- tror du ikke noen "homofile" menn egentlig er heterofile?

Ok,nå skjønner ikke jeg hva du mener.

Jeg har ikke sagt noen ting om at jeg er sikker på at han er homofil..

Derimot sa jeg at jeg er ganske sikker på at han IKKE er homofil.

Uansett er det mange klare tegn som viser at han er heterofil;)

Gjest Nøstebarnet

Ok,nå skjønner ikke jeg hva du mener.

Jeg har ikke sagt noen ting om at jeg er sikker på at han er homofil..

Derimot sa jeg at jeg er ganske sikker på at han IKKE er homofil.

Uansett er det mange klare tegn som viser at han er heterofil;)

Er det viktig for deg at han er heterofil? Mitt inntrykk er at han er homofil. Du burde spørre ham om det.

Gro Isachsen, Sexolog

Dere har egentlig knekt koden for den gode sexen, siden dere gir hverandre orgasme. Det er det mange som kan misunne dere! Det at han blir slapp når han skal trenge inn i deg, er et typisk tegn på prestasjonsangst. Det har han ingen grunn til å ha, siden han allerede kan tilfredstille deg. Antageligvis er det bare tid og mer selvtillit som skal til, slik at penis fortsetter å stå pgså når han skal trenge inn i deg. Vær tålmodige og forsett å tilfredstille hverandre uten samleie. Få ham til å føle trygghet og fortell ham at det ikke er viktig for deg å ha samleie. De fleste kvinner synes jo såkalte forspillaktiviteter er viktigere og gir mer nytelse enn samleiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...