Gå til innhold

Jeg er overfladisk, rett og slett.

Anbefalte innlegg

Gjest Å finne den rette er ikke lett.

Jeg har møtt en mann for en stund siden via nettet. Vi har pratet mye via msn og funnet tonen. Vi er kommet så langt at vi har avtalt å skulle treffes ganske snart. Jeg har kun sett et portrettbilde av han, der ser han ganske vanlig ut, men med noen kilo for mye uten at det gjør meg noe. Men så fikk jeg et oppdatert bilde, som overhode ikke tiltrekker meg på noe som helst måte. Han har gått opp veldig mye siden det andre bilde er blitt tatt, han ser rett og slett dorsk og usunn ut. Nå føler jeg meg dum og overfladisk, for jeg vet hva han sliter med. Likevel ser jeg på det som unødvendig å bruke cola som tørstedrikk.

Jeg får nok mye kjeft her om at han fortjener bedre enn meg, men det gjør jammen jeg også. Akkurat nå må jeg finne ut hvordan jeg skal komme meg ut av dette på en fin måte. Har for en tid tilbake datet en stor mann og det var ikke bare bare å ha sex med den svære magen i veien og ikke er det spesielt pent. heller. I tillegg har jeg aldri vært med på noen som har hatt så angst for å spise sunn mat, som han hadde. Orker ikke det en gang til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287912-jeg-er-overfladisk-rett-og-slett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en pen partner er deilig

Er det å være overfladisk å foretrekke det eller det utseende så er vi en gjeng overfladiske gjøker hele gjengen.

Det er da helt naturlig at vi ønsker å "nyte synet" av en partner.

Være seg partneren er sånn eller slik.

Det er faktisk folk som liker/blir begeistret for/faller for mennsker som er godt overvektige, og noen foretrekker svært tynne partnere, noen foretrekker dem med store pupper, noen ønsker dem sånn og andre slik.

Det er viktig å like utseende på partneren sin, det visuelle er svært viktig for oss.

Synes det er helt greit jeg at du trekker deg hvis du ikke er komfortabel med nettvennen din. Det er da din rett å velge og vrake for å si det sånn, så lenge du "dumper" med stil og ikke er stygg :)

Nja, det er vel ikke overfladisk hvis det er noe med en mulig partner du ikke liker. Vi har jo forskjellige preferanser, noe liker det ene, andre noe annet.

Du hadde vel kanskje vært overfladisk hvis mannen hadde hatt f.eks 10 kilo for mye og ikke en stor mage.

Dette har ofte med livsstilen hans å gjøre også, så er han av den sorten som heller innpå store mengder Cola og sliter ut sofaen hjemme og ikke gidder å ta ansvar for sin egen kropp, så skjønner jeg godt at du ikke liker dette.

Det er jo helheten vi tenner på, men gjør du ikke det, så bør du kanskje vurdere å trekke deg ut.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Han ønsket vel å gjøre et godt inntrykk, derfor ga han deg først et bilde der han tok seg godt hun. Og så håpet han vel at du underveis skulle bli så glad i hans indre at det ytre ikke telte lenger.

Det er jo gjerne sånn, at jo bedre man liker en person, jo penere syns man at vedkommende er.

Dere kan treffes, og så får du eventuelt fortelle etterpå at kjemien ikke stemte.

Men om du ser alt på bildet at denne personen umulig kan komme til å bety noe for deg, så er det selvsagt lov å trekke seg ut.

Det er vel mange som har møttes på nettet, funnet tonen og så har kjemien kræsjet helt når de har truffet hverandre.

Kanskje hadde dere ikke passet sammen selv om han hadde vært tynn og sunn. Det vet man aldri før man har truffet den andre.

Kanskje du bør treffe han for å se hva virkeligheten faktisk er. Kanskje ser han bedre ut i virkeligheten enn på bildet?

Du er selvfølgelig overfladisk, men alle er jo overfladiske i den forstand at vi må like utseendet til potensielle partnere.

Gjest synes jeg

Det er vel mange som har møttes på nettet, funnet tonen og så har kjemien kræsjet helt når de har truffet hverandre.

Kanskje hadde dere ikke passet sammen selv om han hadde vært tynn og sunn. Det vet man aldri før man har truffet den andre.

Kanskje du bør treffe han for å se hva virkeligheten faktisk er. Kanskje ser han bedre ut i virkeligheten enn på bildet?

Du er selvfølgelig overfladisk, men alle er jo overfladiske i den forstand at vi må like utseendet til potensielle partnere.

Jeg synes ikke at å like utseendet til noen har noe som helst med overfladiskhet å gjøre. Det er da helt naturbestemt at en må like utseendet til den andre, enten det dreier seg om billedskjønnhet eller ikke. Man trenger ikke synes at den andre er så pen for å like utseendet til noen heller. Man kan også mislike utseendet til noen en synes er objektivt sett pen nok. Tiltrekning er en forutsetning og har ikke med overfladiskhet å gjøre. Heldigvis tiltrekkes vi av ulike ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...