Gå til innhold

Melanotan

Anbefalte innlegg

Hei Har lest at du har svart på ett spm ang Melanotan. Jeg har begynt på det nå for 2uker siden og er veldig forsiktig og setter kun 0,5mg 2ganger i uka.Fargen har blitt veldig bra nå,men jeg har begynt å få små pigment/føflekker rundt omkring på hele kroppen.Jeg har en del føflekker fra før så har sikkert lett for å få flere,men hører av andre brukere at disse såkalte flekkene vil bli borte etter at kroppen venner seg til bruken+at de blir helt borte da jeg slutter å bruke Melanotan. Jeg forstår ikke dette helt at en føflekk kan bli borte igjen etter at den har kommet,men stemmer det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287943-melanotan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...