Gå til innhold

han innser ikke feil

Anbefalte innlegg

Gjest hva er dette!!??

Håper noen kan gi meg en pekepinne på hva dette kan være??

Min mann innser eller erkjenner ikke egne feil, har han gjort eller sagt noe som jeg eller andre ser på som urimelig, kommer han med argumenter om at han sa eller gjorde det pga noe noen andre hadde sagt eller gjort. humøret hans svinger veldig ofte, fra å være blid og fornøyd til at hele livet bare er ræva, og da er alt galt, og som regel er det jeg som er skyld i hans humør, jeg vet ikke hvorfor, spør jeg, får jeg som svar at jeg bare kan holde kjeft, og at livet hadde vært bedre om jeg bare holdt kjeft. Jeg får aldri vite hva det er jeg har gjort.

Når han har disse dårlige dagene komanderer han meg til å lage mat til han, hente drikke eller andre ting han har lyst på, gjør jeg det ikke forteller han meg hvilken syk dritt kjerring jeg er. Da forteller han og at han har vondt i hele kroppen, han har sikkert fått magesår, og kommer sikkert til å dø snart, så jeg bør bare være snill med han, hvis jeg ikke vil sitte med dårlig samvittighet.

Han er veldig opptatt av kriger, religion, er egentlig ganske rasistisk, og har komentarer om alle folk. det er noe galt med alle folk.

Han er ganske egoistisk, tenker først på seg selv så på andre, dette er noe han selv mener ikke er sant når jeg nevner det for han. Han hr så og si ingen empati eller sympati.

Jeg har nevnt for han at vi bør gå til familierådgivning for å aldri vite hvilket humør han er i sliter på hele fam. Men han skjønner ikke hvorfor vi skal gå dit, da må jeg gå alene for det er jeg som har problemer ikke han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287950-han-innser-ikke-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tvil om at han sliter med psykisk. Han har jo psykopatiske tendenser, men ut i fra det du beskriver i innlegget ditt så er vel kanskje ikke det. Det virker heller som han lever i en berg dalbane syklus, hvor han blir sur og grinete.

En psykolog skulle ha tatt en titt på han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287950-han-innser-ikke-feil/#findComment-2311023
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...