Gå til innhold

Håpløst..

Anbefalte innlegg

Gjest slitsomt, ja

Har vært sammen med ei dame i snart to år. Det har vært snart to år med stormer, nedturer og oppturer.. Hun er tidligere rusmisbruker, har en tidligere ektemann som enda ikke har slutta og som hun har tre barn med. Jeg har ikke noe forhold til rusmidler. I perioden vi har vært sammen har hun til stadighet, gjennomsnittlig hver andre eller tredje måned hatt en del stunt. Hun har gjort det slutt, dratt på byen, sjekka opp mannfolk etter å ha krangla med meg på byen, Sendt sms til eks'er og tidligere eks' er enn det. I tillegg har jeg tatt henne i en hel masse løgn. Ikke alltid så alvorlige greier, men nok til å gjøre meg usikker på hva som egentlig skjer her..Jeg vet ikke hva jeg skal tenke... Hun sier hun elsker meg og at jeg er den eneste. At alt dette styret har vært for meg.. Det siste året jeg har vært sammen med henne har jeg hatt en angst følelse inni meg som ikke gir slipp. Jeg er bekymret for hva som egentlig har skjedd og hva som egentlig er sant. I denn perioden har vi også vært samboere i to omganger, men første gang så flytta hun ut og andre gang så sa jeg at hun skulle flytte ut, fordi jeg var så sliten av å ikke vite hva jeg har å forholde meg til. Tror du ser at dette har vært et stormfullt forhold som også har hatt sine gode stunder, men akk så slitsomt til stunder.. Hva skal en da gjøre? Når en elsker denne jenta, men ikke klarer å forholde seg til henne???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287956-h%C3%A5pl%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...