Gå til innhold

Barnemark (Haster!)

Gjest Veldig bekymret mor

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig bekymret mor

Jeg er tobarnsmor til ei jente på fem og ei på 3 mnd. Nylig hadde femåringen barnemark som hun smittet meg med. Mannen min hadde ingen symptomer, men han fikk også behandling. Vi tok Vermox og fulgte pakningsvedlegget til punkt og prikke. Nå er bare problemet at jeg er hellig overbevist om at jeg ikke blir kvitt det! Jeg tenker mye på dette, og det er kommet til det punktet der jeg ikke lenger vet forskjell på innbilning eller om jeg faktisk kjenner det. Dette plager meg såpass mye at jeg har problemer med å sove om natten. Har tatt enda en kur med Vermox, men jeg "kjenner" det fortsatt. Jeg er også veldig bekymret for om babyen kan være smittet. Hun kan jo ikke fortelle om symptomer. Jeg undersøker avføringen hennes hver gang, men finner ingenting. Så forteller jeg meg selv at det kan godt være fordi hun har så tynn avføring (hun fullammes) at marken ikke følger med. Hvordan ser eggene ut? Kan de ses med det blotte øyet? Jeg får helt vondt i magen av å tenke på det, for jeg syns det er så ekkelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287960-barnemark-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...