Gå til innhold

Feltskifte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer kjørende i overkant av fartsgrensa i 70-sone (mitt speedometer viser 80, men det viser ca.6 for mye i den hastigheten), det ligger en bil i venstre felt ved siden av meg knapt en billengde foran og jeg har akkurat sjekket at jeg har et vogntog nesten i ræva bak og stusser litt på kjøringa til bilen ved siden av av en eller annen grunn.

Plutselig blinker bilen ved siden av meg _ett_ blink og vrenger inn foran meg! Jeg hogger i bremsene og alt gikk bra, vogntogføreren hadde tydeligvis sett det samme som meg og hadde holdt igjen litt akkurat da så det gikk bra, men fyttikatta så sinna jeg ble! Regner med jeg lå i dødsonen hans, men man må da for svarte snu litt på hodet så man ser før man vrenger over!

Skrevet

Feltskifte er noe maaaange synder på. Hadde en episode mens jeg kjørte motorsykkel. Jeg skulle til høyre. Blinket, og la meg i denne fila som kun gikk til høyre. Litt senere bestemte bilen som lå til venstre for meg at han også skulle til høyre. Vrengte over, og pressa meg nesten i grøfta. (Ble pressu utenfor asfalten) Fytti-katta så redd jeg ble.

Gav på, kjørte forbi han etter avkjøringen og parkerte sykkelen på tvers foran bilen. Så gikk jeg av og kjefta han huden full. Føst ble han rimelig irritert på at jeg stoppet han, men etterpå ble han spak. *ler*

En diger ilsint jentunge på 19 år, 1,64 høy og 56 kilo kan gjøre underverker.

Skrevet

*S* Jeg merker på alle bilkjøretrådene dine at du nå har kommet vel inn i tralten som bilkjører igjen:-)

Skrevet

Det er så mange dårlige bilførere at det er nifst, i tillegg tror alle at de er over middels til å kjøre.

Men hvordan kan de tro det når de ikke klarer å bruke blinklys og lys, legge seg godt ut til siden når de skal svinge til høyre eller venstre, ikke skjønner at de bør svinge til siden av og til når de lager kø, kjører altfor sakte, ligger konstant i venstre fil på to-felts vei, ikke tar hensyn til andre biler og slettes ikke de som er bak, osv. Det er helt uforståelig.

Man skulle ha vært synsk av og til.

Skrevet

*S* Jeg merker på alle bilkjøretrådene dine at du nå har kommet vel inn i tralten som bilkjører igjen:-)

*Hehe* Jeg putrer rundt jeg, men i dag står bilen, det er snøfokk i Trondheim og jeg har sommerdekk... Tok ikke sjansen.

hare1365380455
Skrevet

Skummelt!

Det kan så lett skje noe galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...