Gå til innhold

mage/tarm, anfall, ledd verk, fett i leveren

Anbefalte innlegg

hei! lurte på hva som kan feile meg, jeg har diare og store magesmerter så fort e har spist noe, har verkende ledd som gjør at e ikke får sove om natten, har problemer med både bekken og rygg etter en fødsel, har hatt gallestein, men ble operert for det men har anfallene enda.. jeg har tatt kamera opp baken og ned halsen, de fant ikke noe unormalt, da de tok leverbiopsi, fant de fett i leveren min noe de sa kom av enten for mye pille bruk eller cøliaki, men har ikke cøliaki, og bruker ikke piller.. de har sjekka for matallergier, leddgikt, cøliaki og div, men finner ingenting.. i tillegg til at jeg må hyppig på do så går jeg opp i vekt.. alt dette sliter veldig på syken.. noen ideer om hva som kan være galt?! de snakket noe om en stoffskifte sykdom, porfyri?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287985-magetarm-anfall-ledd-verk-fett-i-leveren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skipohoi

Symptomene du beskriver som fettlever, magesmerter, ledd og muskelsmerter kan være symptomer på endring i storffskifte ditt. Hadde dette selv når de fant ut at jeg hadde høyt stoffskifte.

Men dette er det jo veldig enkelt og finne ut av, ta en blodprøve.

Nå vet ikke jeg hvor lenge det er siden du gikk gravid/fikk barn, men vet at en del får forbigående høyt/lavt stoffskifte i forbindelse med dette.

Ta en tur til legen og ta blodprøver :)

Symptomene du beskriver som fettlever, magesmerter, ledd og muskelsmerter kan være symptomer på endring i storffskifte ditt. Hadde dette selv når de fant ut at jeg hadde høyt stoffskifte.

Men dette er det jo veldig enkelt og finne ut av, ta en blodprøve.

Nå vet ikke jeg hvor lenge det er siden du gikk gravid/fikk barn, men vet at en del får forbigående høyt/lavt stoffskifte i forbindelse med dette.

Ta en tur til legen og ta blodprøver :)

hei! takk for svar.. jeg har vært ut å inn på sykehus og på legekontoret, de har tatt alt av blodprøver.. men de finner ikke noe.. dattera mi er 2 år i slutten av oktober. jeg hadde veldig mye vansker mens jeg gikk gravid, ble blant annet operert for gallestein da jeg var i 7 mnd.. fikk bekkenløsning, problemer med halebeinet, måtte derfor sitte på ring og den nederste skiva i ryggraden vender utover.. det hele begynte med en betennelse i brystet, den spredde seg senere til resten av kroppen.. de sier det bare er en inflammasjon, men hva vil det si liksom?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...