Gå til innhold

Var jeg barnslig? ;o)

Anbefalte innlegg

Barnslig og barnslig. Jeg synes ikke det var så veldig snilt gjort. Du burde ha kastet deg i matlaginga siden det var du som øyensynlig var mest sulten og han var opptatt med andre ting. Og sur var det definitivt ingen grunn til å bli.

Etter såpass lang tid sammen er du vel hjemmevant på kjøkkenet hans?

Fortsetter under...

Barnslig og barnslig. Jeg synes ikke det var så veldig snilt gjort. Du burde ha kastet deg i matlaginga siden det var du som øyensynlig var mest sulten og han var opptatt med andre ting. Og sur var det definitivt ingen grunn til å bli.

Etter såpass lang tid sammen er du vel hjemmevant på kjøkkenet hans?

''Etter såpass lang tid sammen er du vel hjemmevant på kjøkkenet hans?''

Jeg er mer lommekjent i hele huset enn det han er etter flyttingen i sommer... :o)

''Etter såpass lang tid sammen er du vel hjemmevant på kjøkkenet hans?''

Jeg er mer lommekjent i hele huset enn det han er etter flyttingen i sommer... :o)

Men da synes jeg du skal skjemme ham ordentlig bort med å servere ham de nydeligste retter. Så kan han skifte dekk på bilen din.

Men da synes jeg du skal skjemme ham ordentlig bort med å servere ham de nydeligste retter. Så kan han skifte dekk på bilen din.

Jeg pleier å erte ham med at han må sørge for å nyte at jeg skjemmer ham bort nå mens jeg fremdeles er forelsket, for plutselig en dag kan det ta slutt. ;o)

Jeg skjemmer ham grundig bort, han lider overhode ingen nød. :o) Og det er han fullt klar over gitt.

Men du må jo være litt usikker eller ha dårlig samvittighet, siden du spør. Og det er da ikke noe morsomt å bli laget middag til når man må be om det.

Hadde han hatt lyst til å lage middag til deg, hadde han vel gjort det.

Annonse

Det var helt greit, så lenge dere pleier å lage mat til hverandre.

Vit imidlertid at du er heldig! Selv har jeg en mann som sjelden lager mat, bare så vidt han lager varm mat til ungene når jeg har seinvakt. Jeg forventer meg aldri middag laget av han, selv om han vet at jeg er sliten og sulten når jeg har jobbet til kl.19. I begynnelsen av forholdet var jeg nok litt skuffet, men nå har jeg vent meg til det. Vi har vært gift i 10 år.....

Må si det hadde vært hyggelig om det var sånn at jeg lagde mat til han når jeg visste han var sulten og sliten: og motsatt! Men sånn er det altså ikke.

Det var helt greit, så lenge dere pleier å lage mat til hverandre.

Vit imidlertid at du er heldig! Selv har jeg en mann som sjelden lager mat, bare så vidt han lager varm mat til ungene når jeg har seinvakt. Jeg forventer meg aldri middag laget av han, selv om han vet at jeg er sliten og sulten når jeg har jobbet til kl.19. I begynnelsen av forholdet var jeg nok litt skuffet, men nå har jeg vent meg til det. Vi har vært gift i 10 år.....

Må si det hadde vært hyggelig om det var sånn at jeg lagde mat til han når jeg visste han var sulten og sliten: og motsatt! Men sånn er det altså ikke.

Ja, han har laget middag til meg flere ganger når jeg kommer fra jobb og rett utover. :o) Kommer jeg først begynner jeg med maten, det er dog ikke alltid han gjør det om han kommer først, men som regel så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...