Gå til innhold

KJEDER MEG!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

fy fy, jeg kjeder meg sååå utrolig mye... hva gjør dere på i kveld da? noen gøye historier å fortelle meg?

hva skal dere i helgen??? jeg satser på å føde *hehe* ellers ta det rolig... :o)

Gjest Vekten87
Skrevet

Gaa aa lei deg en film :-)

har sett film i dag... ser på peking ekspress på tv norge nå.. så skal jeg lalla. så kom gjennom denne kvelden også:)

Skrevet

Jeg har fått ungene i seng, nå har jeg sneket til meg en boks low fat red paprika pringles og planlegger å se på Rikets Røst. Dette syns jeg du også skulle gjøre. Det er kanskje ikke verdens beste underholdning, men det hjelper på med pringles til ;)

Skrevet

Skal vi møtes på en kafé i nærheten av Bryggen søndag kveld?

Så kan vi skravle litt - hvis du vil skravle med en gammel dame på 36 da?

:-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Skal vi møtes på en kafé i nærheten av Bryggen søndag kveld?

Så kan vi skravle litt - hvis du vil skravle med en gammel dame på 36 da?

:-)

så gøy då :) det hadde vært koslig :) men må ikke bli for seint, for jeg er som en gammel dame for tiden :P

når klokken tenker du da?

Skrevet

så gøy då :) det hadde vært koslig :) men må ikke bli for seint, for jeg er som en gammel dame for tiden :P

når klokken tenker du da?

Hmmmmm. Nå sjekket jeg billetten. Jeg lander 20.15 på Flesland, så jeg er nok ikke inni byen før nærmere ni.... Det blir kanksje litt seint da?

Hvis du har en anonym mailadresse, så kan jeg skrive til deg?! Jeg har ikke det......

Gjest Vekten87
Skrevet

Hmmmmm. Nå sjekket jeg billetten. Jeg lander 20.15 på Flesland, så jeg er nok ikke inni byen før nærmere ni.... Det blir kanksje litt seint da?

Hvis du har en anonym mailadresse, så kan jeg skrive til deg?! Jeg har ikke det......

9 ble litt seint.. har ikke anonym mail, nei... hvordan gjøre dette? :)

Skrevet

9 ble litt seint.. har ikke anonym mail, nei... hvordan gjøre dette? :)

Det går vel an å fikse seg en anonym mail, men jeg vet ikke helt hvordan....

Ellers blir jeg å treffe på Rådhuset mandag-torsdag fra 8.30-16.30.....

Du kan jo komme innom og se om du ser ei som likner på prust :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Det går vel an å fikse seg en anonym mail, men jeg vet ikke helt hvordan....

Ellers blir jeg å treffe på Rådhuset mandag-torsdag fra 8.30-16.30.....

Du kan jo komme innom og se om du ser ei som likner på prust :-)

eller at du ser en mega gravid kjerring utenfor :) hihi... i rød jakke, da er det meg.. kan ha med en plakat der det står prust, haha...

Skrevet

eller at du ser en mega gravid kjerring utenfor :) hihi... i rød jakke, da er det meg.. kan ha med en plakat der det står prust, haha...

Ha, ha :-)

God idé :-D

Mandag skal vi forresten avslutte på et bedriftsbesøk - men de andre dagene er jeg på Rådhuset til halv fem.

Hvis ikke du har noe spesielt å gjøre, hadde det jo vært litt stilig da, å møtes slik :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Ha, ha :-)

God idé :-D

Mandag skal vi forresten avslutte på et bedriftsbesøk - men de andre dagene er jeg på Rådhuset til halv fem.

Hvis ikke du har noe spesielt å gjøre, hadde det jo vært litt stilig da, å møtes slik :-)

ja det hadde det :) eneste er at jeg har termin på mandag så er ikke sikkert jeg tør å finne på for mye.. men får jeg med meg en så skal jeg nok tørre å ta bussen til byen :) kortere vei til haukeland da :)

Skrevet

ja det hadde det :) eneste er at jeg har termin på mandag så er ikke sikkert jeg tør å finne på for mye.. men får jeg med meg en så skal jeg nok tørre å ta bussen til byen :) kortere vei til haukeland da :)

Jeg gikk jo langt over tida med de to første, om MÅTTE bare finne på noe i ventetiden. Gikk turer og dro på besøk...

Skal følge deg til Haukeland, jeg, hvis fødselen starter! Mener det helt seriøst altså!

Kom hvis du har lyst - hvis du ikke orker, så forstår jeg det velidg godt!

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg gikk jo langt over tida med de to første, om MÅTTE bare finne på noe i ventetiden. Gikk turer og dro på besøk...

Skal følge deg til Haukeland, jeg, hvis fødselen starter! Mener det helt seriøst altså!

Kom hvis du har lyst - hvis du ikke orker, så forstår jeg det velidg godt!

du får se etter meg utenfor rådhuset i halv fem tiden da :) kankje jeg dukker opp :) hadde vært arti å møtes :o)

Skrevet

du får se etter meg utenfor rådhuset i halv fem tiden da :) kankje jeg dukker opp :) hadde vært arti å møtes :o)

Det skal jeg gjøre! Rød jakke og høygravid - det er jo gode kjennetegn!

Men ikke mandagen da - da er vi et annet sted halv fem.

Gjest Vekten87
Skrevet

Det skal jeg gjøre! Rød jakke og høygravid - det er jo gode kjennetegn!

Men ikke mandagen da - da er vi et annet sted halv fem.

oki.. får håpe det ikke er andre som passer den beskrivelsen da, det kan bli arti :) *hihi*

Skrevet

oki.. får håpe det ikke er andre som passer den beskrivelsen da, det kan bli arti :) *hihi*

Må kanskje si litt om meg selv også da:

Regner med at jeg tar den svarte jakka mi. Har kort, ganske blondt hår, regner med at jeg skal ha noen svarte lave støveletter på meg. Trolig bukser.

Drasser trolig på både pc og ei veske :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Må kanskje si litt om meg selv også da:

Regner med at jeg tar den svarte jakka mi. Har kort, ganske blondt hår, regner med at jeg skal ha noen svarte lave støveletter på meg. Trolig bukser.

Drasser trolig på både pc og ei veske :-)

oki, skal nok finne noe som ligner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...