Gå til innhold

Bruker du opp det gamle først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til så blir alt på badehylla nesten tomt samtidig og jeg kjøper inn både dusjsåpe, shampoo og andre ting samtidig og da er det såååå mye mer fristende å ta i bruk det nye med en gang fremfor å fortsette med de gamle slantene... Jeg bruker opp dem også, men jeg klarer sjelden å bruke opp dem først før jeg faller for fristelsen til å åpne den nye shampooflaska... :o)

Hva med deg?

Skrevet

Siden jeg kjøper den samme såpa, sjampoen og balsamen hver gang, er det ingen grunn til å begynne på den nye før den gamle er tom. ;)

punky brewster
Skrevet

Jeg bruker alltid opp det gamle først, liker å ha orden i det meste og da føles det godt å kunne bli kvitt nesten tomme flasker. Handler forøvrig ofte inn på tilbud og har stående diverse i et skap på soverommet, men nye ting føles ikke rotetet:)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg er som deg, jeg elsker å ta opp nye såper eller shampo-flasker. Jeg varierer innimellom litt mer merker og da er et ekstra "stas". Det hele ender opp med at jeg har 3-4 ulike flasker som alle har en liten skvett igjen i seg. Men jeg bruker det alltid opp til slutt.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjøper shampo og andre hårprodukter i dyre dommer hos frisøren, og innbiller meg bestandig at det jeg har kjøpt sist har bedre egenskaper enn det jeg kjøpte tidligere. Derfor fristende å åpne det nye, ja. Men bruker alltid opp alt etterhvert.

Når det gjelder dusjsåper, håndssåper og annet, kjøper jeg mer generiske produkter, og klarer å styre meg.

Gjest pregnant77
Skrevet

Uff, samme med meg, så det hoper seg opp med halvfulle shampooflasker osv...

Jeg er sånn som bare MÅ prøve siste nytt også da, så når det kommer en nyhet kjøper jeg den, selv om jeg fortsatt har masse shampoo igjen.

Skrevet

Nei, jeg tømmer det gamle først. Barnelærdom som har blitt en ryggmargsrefleks :o)

Skrevet

Bruker opp det game først. Orker ikke å ha masse halvtomme flasker stående.

Skrevet

Bruker alltid opp det gamle først, og ettersom jeg kjøper faste merker, så har det liksom ikke noe å si om det er nytt eller gammelt, for det er jo samme innholdet uansett :-)

Skrevet

Det kan til tider være mange flakser med slanter rundt ommkring, men ikke fordi jeg har kjøpt noe "nytt og spennende" som jeg nesten ikke kan vente med å bruke.

Det er vel helst at jeg glemmer meg + at vi har flere bad, så innimellom tar jeg med på tak for å bruke opp ymse slanter av shampo, dusjsåpe, bodylotion osv bare for å få sanert disse flaskene....

Skrevet

Du er egentlig Sheila som skriver under et annet navn? Hva er det med de gamle flaskene som gjør at de ikke får noe kjærlighet? Pumpe liv i halvdaue villkatter skal dere, men bruke opp en sjampoflaske er helt umulig?

Og så ser det så mye bedre ut med 14 flasker strødd rundt i dusjen og på badet, når det egentlig hadde vært nok med halvparten?

Skrevet

Du er egentlig Sheila som skriver under et annet navn? Hva er det med de gamle flaskene som gjør at de ikke får noe kjærlighet? Pumpe liv i halvdaue villkatter skal dere, men bruke opp en sjampoflaske er helt umulig?

Og så ser det så mye bedre ut med 14 flasker strødd rundt i dusjen og på badet, når det egentlig hadde vært nok med halvparten?

Jeg bruker jo opp det gamle også, men starter som regel på det nye mens jeg fremdeles har gammelt igjen så jeg veksler mellom fra dusj til dusj. :o) Nå har jeg bare ett bad og en dusj så det slenger ikke rundt i hele leiligheten.

Skrevet

Jeg bruker opp det gamle først. Eller overlater det til samboeren...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg må også åpne det nye først :o) Så kanjeg bruke det noen ganger før jeg bruker opp restene. Merkelig at det skal være så vanskelig å ikke åpne opp en ny dusjsåpe liksom :P

candyqueen_83
Skrevet

Bruker alltid opp det gamle først, og ettersom jeg kjøper faste merker, så har det liksom ikke noe å si om det er nytt eller gammelt, for det er jo samme innholdet uansett :-)

Jeg må åpne flaskene for det jeg, selv om det er samme innhold. Det er liksom noe med å åpne nye flasker :o)

Skrevet

Har gitt opp å være flink jeg! hehe... Kaster det gamle med en gang, får ikke brukt det opp allikevel. Da har jeg det iallefall mer ryddig over en lengre periode.

Skrevet

Har gitt opp å være flink jeg! hehe... Kaster det gamle med en gang, får ikke brukt det opp allikevel. Da har jeg det iallefall mer ryddig over en lengre periode.

Jeg har blitt mye flinkere altså, nå står det sjelden mer enn 3 shampoosorter på badet... Da jeg flyttet fra eksen hadde jeg en kjempeopprydding på badet og kastet gamle slanter, shampooer som ikke passet håret mitt og alt mulig sånt, det ble 3 plastposer tilsammen... *skamme seg*

Skrevet

Restene tømmer barna gladelig i badekaret ved bading, så sånt finnes ikke her i huset.

Jeg gjemmer de nye godt, så de ikke tømmer ut dem også... :-)

Skrevet

Restene tømmer barna gladelig i badekaret ved bading, så sånt finnes ikke her i huset.

Jeg gjemmer de nye godt, så de ikke tømmer ut dem også... :-)

Jeg glemmer ikke den gangen ungene syntes badeskummet forsvant så fort og ivrig gikk gjennom hylla over badekaret... Halvparten av min nye peeling-dusjkrem var borte f.eks... En annen gang tømte de halvparten av en balsamflaske. De har nå fått streng beskjed om at de ikke får ta noe som helst fra hylla, da blir det bare dusjing lenge, ikke bad! :o)

Skrevet

Jeg glemmer ikke den gangen ungene syntes badeskummet forsvant så fort og ivrig gikk gjennom hylla over badekaret... Halvparten av min nye peeling-dusjkrem var borte f.eks... En annen gang tømte de halvparten av en balsamflaske. De har nå fått streng beskjed om at de ikke får ta noe som helst fra hylla, da blir det bare dusjing lenge, ikke bad! :o)

Samme har jeg sagt til mine. Derfor brukte de opp tannskyllemidlet i stedet. De lukta godt mint etterpå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...