Gjest trewa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Akkurat det her har jeg vært igjennom, bare at barna skulle hentes på sfo og i barnehage. Jeg hadde avtale om at ble de ikke hentet innen et viss klokkeslett så ringte de meg så jeg fikk hentet. Var alltid i beredskap. Jeg kunne kjøre ungene til ham etter avtale og han åpnet ikke eller var ikke hjemme. Dessverre så prøvde jeg i alt for mange år. Jeg ønsket så veldig at han skulle være en far for ungene sine. Nå når mine er i tenårene og jeg ser tilbake så angrer jeg på dette. Du kan ikke tvinge en far til å være far. Han er voksen og ikke ditt ansvar. I min streben etter at ungene skulle ha et forhold til faren sin så utsatte jeg de samtidig for stadig svik. Det har preget de. Særlig den eldste er veldig var for det h*n oppfatter som svik av de rundt seg. Jeg hadde tatt en snakk med datteren din. Hun er stor nok til å vite og skjønne. Gi beskjed om at det kun blir samvær når far faktisk har varslet at han kommer. Dere venter 15 min. over tiden. Er han da ikke kommet og ikke tatt kontakt så anse samværet som avlyst. Dra ut av huset og gjør noe sammen. Viktig at din datter eksakt vet hva som skjer. Husk å gi far beskjed også da om endring av reglene. Noter alt av minusdager og krev etter hvert endring i bidrag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288080-manglende-respekt-for-samv%C3%A6r/page/2/#findComment-2312592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeline Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Akkurat det her har jeg vært igjennom, bare at barna skulle hentes på sfo og i barnehage. Jeg hadde avtale om at ble de ikke hentet innen et viss klokkeslett så ringte de meg så jeg fikk hentet. Var alltid i beredskap. Jeg kunne kjøre ungene til ham etter avtale og han åpnet ikke eller var ikke hjemme. Dessverre så prøvde jeg i alt for mange år. Jeg ønsket så veldig at han skulle være en far for ungene sine. Nå når mine er i tenårene og jeg ser tilbake så angrer jeg på dette. Du kan ikke tvinge en far til å være far. Han er voksen og ikke ditt ansvar. I min streben etter at ungene skulle ha et forhold til faren sin så utsatte jeg de samtidig for stadig svik. Det har preget de. Særlig den eldste er veldig var for det h*n oppfatter som svik av de rundt seg. Jeg hadde tatt en snakk med datteren din. Hun er stor nok til å vite og skjønne. Gi beskjed om at det kun blir samvær når far faktisk har varslet at han kommer. Dere venter 15 min. over tiden. Er han da ikke kommet og ikke tatt kontakt så anse samværet som avlyst. Dra ut av huset og gjør noe sammen. Viktig at din datter eksakt vet hva som skjer. Husk å gi far beskjed også da om endring av reglene. Noter alt av minusdager og krev etter hvert endring i bidrag. Takk til alle som har svart meg. Da dette har pågått over lang tid har jeg kommet til det punktet at nå er det nok. Jeg skal ikke etterlyse han når han ikke kommer. Han må være her til den avtalte tiden,(+/- 10 min.) og kommer han senere enn det blir han avvist pga at han har brutt avtalen. Situasjonen er nå at barnet helst vil være hos mor, men er lojal mot far selv om han har såret henne altfor mange ganger. NAV er informert om samværssvikten og saken har gått til fylke. Regner med at det vil ta tid før det blir en avgjørelse mht. bidrag. Får jeg medhold, har kravet tilbakevirkende kraft. Barnet dette dreier seg om er mitt fjerde barn med samme far. Vi har vært gift i over 20 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288080-manglende-respekt-for-samv%C3%A6r/page/2/#findComment-2312790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.