Gjest D*lilith Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hva blir middagen i dag? Her blir det hold-it og salat. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 hmmm si det.. har lyst på grandiosa jeg har ikke spist det på kjempe lenge.. vet ikke om gubben kommer hjem etter jobb heller, så får jeg besøk av en venninnde så blir nok helt enkelt.. eller kanskje jeg lager vafler så vi kan kose oss litt.. hun opererte i munnen i går så er vel suppe det går i hos henne.. men hadde vært veldig godt me d pizza ) litt usunn på fredagen 0 Siter
en liten undulat Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 vi har kjøpt skinkestek med poteter og gulrøtter+brokkoli som mamma skal lage idag. Jeg og typen kjøpte, hun lager 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Ungene har bestilt kjøttkaker med hjemmelaget potetmos, gulrøtter, saus (pose!) og sprøstekt løk (også pose...), så da blir det til det. Jeg lager en del ekstra grønnsaker til meg selv og sløyfer sausen for min del da. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hjemmelaga pizza og rødvin sammen med naboene i kveld Kjæresten og svigerinna mi står og lager et lass med parmesan-sticks nå. http://www.bakingmad.com/recipes.aspx?nID=14&nSubID=157 0 Siter
astridny Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Vi skal ha spaghetti med kjøttdeig. Nam nam 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Rømmegrøt nå, ost, kjeks og rødvin senere i kveld. 0 Siter
Babette Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Vi har nettopp fortært en bedre middag: Løvstek av kylling. Tilbehør: Peppersaus, salat av små tomater, hjertesalat og rød løk, med olje/balsamicoeddikdressing tilsatt litt sukker. Og tynne potetskiver penslet med olje, timian, hvitløk, sitronpepper og salt, stekt i stekovnen til de ble gylne og sprø. Smaker nesten som sørlandschips. Og rødvin. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Guttene vil ha grandiosa, men jøss, det blir jo nattmat det. Tiden går fort når de har det greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.