Gjest liliea Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er en jente på 21 år. Jeg har fått en slags blemme i på den venstre yte kjønnsleppen, ganske høyt opp, nær klitoris. Den sitter i overgangen omtrent der hårveksten begynner, i det tørre området. Jeg husker at jeg kjente en slags kløe noen dager før jeg oppdaget den..Jeg har hatt den en uke nå og den kjennes ut som en kul på størrelse med en ert, er rød og svir når jeg tar på den. Det er ikke noe væske eller gul overflate, bare rød. Området rundt er også rødt. Det kan virke som om den ikke svir så mye nå, etter en uke. Det kommer ikke noe ut hvis jeg klemmer på den, det gjør bare kjempevondt. Jeg har i en stund nå mistenkt at jeg har en soppinfeksjon i tillegg, jeg har hatt ganske tykk hvit utflod, med vond lukt og mild kløe. Jeg har lest litt om herpes, men vet ikke om det kan være det, siden jeg bare har en blemme? Jeg har siden jeg har vært liten hatt herpes i munnen, og det har min partner også, men vi har bare hatt munnsex en gang for ett år siden.. Jeg har bare hatt en partner og vi har vært sammen i 3 år. Jeg går på Migcogynon P-piller og har for kort tid siden tatt rutinemessige klamydia og celleprøver pga p-pillebytte. Jeg har bestilt time hos min fastlege, men har ikke fått time før om 3 uker.. er så bekymret, kan du si noe om hva det kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288090-blemme-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.