Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

Jeg stod opp sånn i firetida på morgenen de siste ukene før siste fødsel. Da klarte jeg ikke sove mer pga ryggvondt, så jeg satte like godt igang med å omtrent rundvaske huset, bake brød, vaske og legge sammen klær osv. Når papsen våkna om morgenen trodde han noen ganger at jeg hadde tørna.....

hehe.. går å suller litt på nattestid.. får ikke sove så da er det like greit å sitte å se ut på høst mørke.. :) blir vel nok av det fremover :)

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

Termin i dag? Hvordan går det?

jepp :) ikke noe tegn til at hun vil ut, nei.... snakket med mammma, hun hadde gått fire dager over med første.. så kanskje jeg gjør det også.. satser på 20 jeg :) så har jeg strukket meg langt.. hehe..

sambo er skikkelig søt da, er hjemme fra jobb og passer på, (har eget firma) tror han er litt nervøs nå.... skikkelig klar for å hive seg i bilen å kjøre..

koslig at du spør :) Føler hele forumet vet jeg er gravid, hehe.. men bare gøy at folk bryr seg og spør :)

Gjest Elextra

jepp :) ikke noe tegn til at hun vil ut, nei.... snakket med mammma, hun hadde gått fire dager over med første.. så kanskje jeg gjør det også.. satser på 20 jeg :) så har jeg strukket meg langt.. hehe..

sambo er skikkelig søt da, er hjemme fra jobb og passer på, (har eget firma) tror han er litt nervøs nå.... skikkelig klar for å hive seg i bilen å kjøre..

koslig at du spør :) Føler hele forumet vet jeg er gravid, hehe.. men bare gøy at folk bryr seg og spør :)

Husk at det kan fremdeles gå mange dager før det skjer noe - antakelig vil du ha bedre utbytte av at samboer tar seg disse dagene hjemme etter at babyen har kommet.

Gjest Vekten87

Husk at det kan fremdeles gå mange dager før det skjer noe - antakelig vil du ha bedre utbytte av at samboer tar seg disse dagene hjemme etter at babyen har kommet.

ja, jeg vet, men han kan styre det veldig selv... men for min del kunne han bare gått på jobb, jeg tror det er mange dager igjen :) er blitt kjempe forskjølet gså så vil ikke gå ut i stygge været å traske heller... så får sitte her å være DOL freak og vente :o)

Gjest Elextra

ja, jeg vet, men han kan styre det veldig selv... men for min del kunne han bare gått på jobb, jeg tror det er mange dager igjen :) er blitt kjempe forskjølet gså så vil ikke gå ut i stygge været å traske heller... så får sitte her å være DOL freak og vente :o)

Uansett - lykke til :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...