Gjest snemi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er en dame på 40 år. Etter at jeg for 6 års siden fikk min yngste datter, har jeg følt ubehag under og etter samleie. Smerter over symfusen og i korsrygg helt opp til midten av ryggen.Svie, brenning og hovne kjønnslepper. Gjentatte urinveisinfeksjoner som alltid ender i underlivsinfeksjon som er gjenntatte ganger blitt behandlet med Flagyl og Doxilin. Litt bedring en stund så på han igjen. Har hatt samme sexualpartner, tatt alle forhåndsregler. Nå er det ikke hatt betennelse i bekkenbunn, eggstokker. Fått behandling på sykehus for to md. siden. Fremdeles vindt på innside og utside av vagina. Vondt i bekken og beina når jeg går. testet for kjønnsykdommer men ingen funn. Hva i all verden skal jeg gjøre med dette?? Spise Flagyl resten av livet, noed som forøvrig har ført til mageproblemer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288109-underlivsplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.