Gå til innhold

Glemte første pille på brettet

Anbefalte innlegg

Gjest anonym797

Jeg skulle begynne på nytt brett på en mandag. Tirsdag mitt på dagen husket jeg det og tok da mandags-pillen for så å ta et pille til på kvelden. Deretter tok jeg pillene som vanligt. ca en uke etterpå hadde jeg ubeskyttet sex. Jeg er nå litt smånervøs for at den glemte pillen forårsaket eggeløsning, for i såfall, ifølge mine beregninger så hadde jeg det når jeg hadde sex. Og det lover ikke godt. Kan du roe meg ned eller bør jeg bare vente og se om jeg får mens? skal ha den på onsdag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288118-glemte-f%C3%B8rste-pille-p%C3%A5-brettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym797

vent og se du!!!! det er ikke så mye du kan gjøre fra eller til akkurat nå!! håper du skriver informasjon videre, så vi vet hvordan det går meg deg!!!!

Takk for svar... Leste et sted her at man er ubeskyttet den første uken etter glemt pille. Så da gikk det nok bra..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...