Gå til innhold

tillitt i nytt forhold

Anbefalte innlegg

Gjest sunshain2

Jeg har et spørsmål til dere som har opplevd utroskap. Da dere inngikk nytt forhold, fikk dere problemer med å stole på den nye partneren da? Eller merket dere på han at han var trofast, og dermed kom det automatisk at dere stolte på han? Vil jo ikke ødelegge og mistro noen som faktisk ER trofaste...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288128-tillitt-i-nytt-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen førte meg bak lyset i en del mnd før han omsider torte si det. Alikevel stoler jeg 150% på min nåværende. :o) Mulig jeg er naiv, men jeg er brennsikker på at denne karen ikke driver med sånt tull. :o) Vi har snakket litt om det og jeg har sagt at jeg ikke skal ta med meg de tankene fra mitt forrige forhold og overføre dem på ham, for han er ikke eksen min, men en helt annen mann.

Gjest sunshain2

Eksen førte meg bak lyset i en del mnd før han omsider torte si det. Alikevel stoler jeg 150% på min nåværende. :o) Mulig jeg er naiv, men jeg er brennsikker på at denne karen ikke driver med sånt tull. :o) Vi har snakket litt om det og jeg har sagt at jeg ikke skal ta med meg de tankene fra mitt forrige forhold og overføre dem på ham, for han er ikke eksen min, men en helt annen mann.

Så bra! Jeg håper nemlig at sånt vil man merke på den man er sammen med, og da vil det heller ikke bli noe tema...bare usikker, da det er det første forholdet jeg har vært i, mange år...håper så inderlig hodet mitt ikke er ødelagt om du skjønner...at jeg ikke er blitt så skeptisk at jeg vil ødelgge for meg selv...

Tanken streifet meg ikke en gang. Min nåværende var også utro mot eksen da forholdet begynte å gå i dass, men det spiller heller ingen rolle. Jeg tror ikke et øyeblikk at utroskap er en slags egenskap som følger personen, det har med forholdet man er i å gjøre.

Gjest ikke enig

Tanken streifet meg ikke en gang. Min nåværende var også utro mot eksen da forholdet begynte å gå i dass, men det spiller heller ingen rolle. Jeg tror ikke et øyeblikk at utroskap er en slags egenskap som følger personen, det har med forholdet man er i å gjøre.

Mange mennesker er i elendige forhold. De velger likevel å ikke være utro, men løser det på en annen måte.

Mange mennesker er i elendige forhold. De velger likevel å ikke være utro, men løser det på en annen måte.

Det er jo ikke slik at alle som lever i dårlige forhold er utro. Det har jeg da verken sagt eller ment. Men det er mye større sjanse for at en som lever i et dårlig forhold er utro enn at en som elsker sin partner og er i et lykkelig forhold er det.

Og jeg tror ikke det er noe annet en kan gjøre for å forebygge utroskap enn å vedlikeholde kjærligheten godt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...