Gjest Beia Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hei. Er ei jente på 24 år. Slutta på p pilla i april no i år, sidan vi gjerne vil ha barn. Det gjekk ca 40 dagar til eg fekk mensen. Så fekk eg ikkje noko før i august, ei lita blødning som berre varte i to dagar. Sidan midten av august har eg blødd 1-3 dagar kvar veke! Ofte ser det ut som det er "gamalt" blod som kjem. Er ikkje mykje blod som kjem, Og dei 2-3 siste vekene har eg og begynt å blø i forbindelse med sex. Den veka her har eg hatt brunt blod/slim kvar dag, og idag har eg hatt skikkeleg "mensen-ilt" og blødd som ved ein vanleg mens. Var til doktaren i august og tok blodprøvar og fekk henvisning til gynikologisk utredning. Dette pga at eg ikkje fekk mensen tilbake, og eg ville sjekkast for pco. Når eg var 16 år meinte helsesøstra at det var mistanke om pco og eg fekk p pilla diane. Var på ultralyd, men dei kunne ikkje sjå noko den gongen. Dei blodprøvane eg tok no i august var heilt fine, og doktaren min meinte at det ikkje var grunn til å mistenke pco. Men eg måtte til gynekolog for å event. få tabelettar som kunne få syklusen min på rett spor igjen. Derfor vart eg henvist. Ringte gynikologisk avd. igår og spurte korleis eg låg an, dei sa at eg var proioritert med 3 mnd vente tid. Eg spurte om det gjekk an å få framskunda timen min pga blødningane dei siste vekene, men då måtte eg få ei ny henvisning frå doktaren. Så no skal eg inn å ta blodprøve på mandag, doktaren seie at det einaste som for sjukehuset til å framskynde timen min er vist eg har senking i jern eller blodprosenten(?) min. Og vist det ikkje er det, så må eg vel gå å blø i minst 3 mnd til. Eller begynne på p pillene igjen. Lurer på kva dette kan vere?Er det berre forstyrringar pga p pilleslutten? Eller kan det vere noko anna? Blir jo heller ikkje mykje til sexliv med alle desse blødningane, og at eg no ofte begynner å blø menst vi har sex. Har og kjønnsvorter,kan det vere nokon samanheng med dei? Men dei har eg hatt i fleire år. Fjerna dei med laser for 2 år sidan, men dei kom raskt tilbake .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288130-bl%C3%B8dninger-i-7-veker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det virker som du har en hormonforstyrrelse som godt kan være PCOS (som er betegnelsen på tilstanden, PCO er forandringer bare på eggstokkene). De uregelmessige blødninger skyldes sannsynligvis sviktende eggløsning. (Det har ikke noe med kjønnsvorter å gjøre.) Det kan reguleres med tabletter av typen gestagen, for eksempel 10 mg Provera i 12-14 dager hver måned. Det skal erstatte progesteron som dannes etter eggløsning. Etter kuren med Provera vil det kommer en menstruasjonslignende blødning etter noen dager. Jeg vet ikke om din lege vil gi deg disse tablettene eller om du må vente til du kommer til gynekolog? Du kan også begynne med p-pille, men det vil medføre at det blir vanskeligere å utrede deg med hormonanalyser så lenge du bruker piller. Gynekologen vil sikkert prøve å sette i gang eggløsning med pergotime. Lykke til med den videre behandlingen. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288130-bl%C3%B8dninger-i-7-veker/#findComment-2312420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.