pussur Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er en kvinne på 47 år som har poly artrose med store smerter. Reagerer veldig på væromslag. Jeg blir fort sliten når jeg er i aktivitet fordi jeg tror at jeg bruker mye energi på å finne ut hvordan jeg kan gjøre ting og unngå smerter. Jeg får for lite søvn også pga smertene. Jeg må ofte opp om natta og gå fordi at jeg ikke klarer å ligge i ro. Jeg tar varme bad og bruker mye varme. jeg går jevnlig til fysioterapaut. Jeg har prøvd mange forskjellige sorter med smertestillende, men det er bare paralgin forte og Ibux som virker tilfredsstillende og som jeg føler at de fungerer. jeg lurer på hva annet kan jeg bruke enn smertestillende tabletterfor å kunne fungere så bra som mulig i hverdagen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288131-poly-artrose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.