Gå til innhold

Vært til ultralyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pregnant77

Så koselig da!!!! sikkert en god følelse og se den lille som skal bli din baby!!! gratulerer så mye med graviditet!!! =) når har du termin???

Det vet jeg ikke, trodde jeg var i uke 18+3, men det var visst vanskelig å se, så skal tilbake for ny ultralyd, er nok litt mindre på vei enn først antatt, kanskje bare 16-17 uker. Vil tro terminen er i slutten av mars :D

Gleder meg til å se babyen på ultralyd igjen i alle fall, det var veldig spesielt..

Det vet jeg ikke, trodde jeg var i uke 18+3, men det var visst vanskelig å se, så skal tilbake for ny ultralyd, er nok litt mindre på vei enn først antatt, kanskje bare 16-17 uker. Vil tro terminen er i slutten av mars :D

Gleder meg til å se babyen på ultralyd igjen i alle fall, det var veldig spesielt..

Ja!!! du vet ikke om det blir gutt eller jente da???? har du noen navn du tenker på nå som du er gravid.... sikkert en god følelse, med mye baby tanker!!! =)

Gjest Vekten87

da kan jeg anbefale deg 3D ul.. jeg gikk i uke 27, helt utrolig fin opplevelse! tar ca 45 min og du får med deg bilder og en liten vidiosnutt. anbefales på det sterkeste.. men gå rundt uke 30-32 om du skal.. synes det var litt tidlig i uke 27, men for all del, så henne godt... :)

http://www.majorstuaklinikken.no/#Anchor-49575

Annonse

Gjest pregnant77

Ja!!! du vet ikke om det blir gutt eller jente da???? har du noen navn du tenker på nå som du er gravid.... sikkert en god følelse, med mye baby tanker!!! =)

Skal til ny ultralyd neste uke for å se om jordmoren finner termin da, og da kanskje jeg er heldig og ser om det blir gutt eller pike. Aner ikke hva barnet skal hete, kommer til å ha problemer med å finne navn... har tenkt på noen da. F.eks. Caroline er et fint jentenavn, og guttenavn - der er jeg og mannen min litt uenig, jeg syntes Joakim var fint, men det likte ikke han, men begge likte Elias :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...