Gå til innhold

Smerter i hodet!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 20 år som det siste året har slitt veldig med smerter i hodet... var ute for en bilulykke i februar i år. etter det så har det blitt helt forferdlig. har vært inn og ut hos legen.... fått tabletter, sprøyter + + + har vært hos diverse spesialister tatt MR, alt mulig.... Jeg er sengeliggende for tida. har vært sykemeldt de to siste mnd. Har fått påvist virus i hodet, og i ryggmargs væska.... synes kanskje legene er litt raske, og bare gir ut mye medisiner..... har hatt elleve forskjellige typer i løpet av sommerferien.... de tre siste ukene har jeg hatt fire forskjellige epilepsi medisiner, fordi hodesmerter fører meg i epilepsianfall og besvimelser så godt som daglig.... har vært inn og ut av sykehus den siste tida... men får ikke noe godt svar på hva som skjer, og om de skal gjøre noe....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288140-smerter-i-hodet/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...