Nurk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare en liten kommentar til at du ville gifte deg før du fikk barn. Jeg følte det på akkurat samme måten, var fast bestemt på at jeg ikke ville gifte meg med mine egne barn som brudepiker/svenner. Vi endte opp med å gifte oss i kirka da jeg var 5 mnd på veg. Var veldig koselig og intimt. Kun den nærmeste familien til stede. For oss var det det rette å gjøre den gangen. Så det er ikke til noe hinder å gifte seg i kirka når man er gravid. Lykke til med alt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288142-jeg-har-det-ikke-s%C3%A5-bra/page/2/#findComment-2315414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pregnant77 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bare en liten kommentar til at du ville gifte deg før du fikk barn. Jeg følte det på akkurat samme måten, var fast bestemt på at jeg ikke ville gifte meg med mine egne barn som brudepiker/svenner. Vi endte opp med å gifte oss i kirka da jeg var 5 mnd på veg. Var veldig koselig og intimt. Kun den nærmeste familien til stede. For oss var det det rette å gjøre den gangen. Så det er ikke til noe hinder å gifte seg i kirka når man er gravid. Lykke til med alt Jeg var 4 måneder på vei :-) Giftet oss ikke fordi jeg var gravid, graviditeten var planlagt, og vi var forlovet og hadde tenkt å gifte oss en gang, visste bare ikke når... så da jeg ble gravid så tenkte vi bare shit, hvorfor ikke nå? vi visste jo hva vi ville.... Og det er jo litt praktisk og å være gift før barnet blir født da... selv om jeg tror at enkelte sikkert tror vi giftet oss bare fordi jeg ble gravid og at det ikke var planlagt, det er jo bare klassisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288142-jeg-har-det-ikke-s%C3%A5-bra/page/2/#findComment-2316130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.