Gå til innhold

for tileg orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

hei har vore i lag med drømme dama mi i snart 6 mnd men har eit stort problem som ho bynda å bli lei. det går altid på någre sekunder for me, hjelper ikkje um eg tilfrelstiller meg sjøl fyst for eg greie ikkje meir heil någre sekunder uansett. finst de legemiddel for slik ? ha prøvd ein spesiell kondom som gir nedsatt følsomhet men ingen virking. håpa du kan hjelpe me for eg vil ikkje miste ho

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288154-for-tileg-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tålmod :)

eneste er at du kan "trene" deg opp.... ta pauser når du kjenner det nærmer seg... bytte stillinger.. variere. er ike alle stillinger som er like gode, doggy er vel en slik som gutter elsker... slik er det hvertfal her i huset og han kommer med en gang.. kanskje dere kan unngå de som er best for deg... prøve dere frem.. jeg vet ikke om noe legemiddel eller lignende for dette... runker/ har dere sex ofte? kanskje det hjelper å "tømme" seg ofte... kanskje runke noen timer før sex??

er bare å prøve seg frem....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288154-for-tileg-orgasme/#findComment-2312626
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Det finnes legemidler som utsetter ejakulasjonen men å oppnå orgasmekontroll kan du gjøre ved å legge om onanivaner og trene musklene i bekkenbunnen. Jeg anbefaler varmt at du heller jobber med saken enn å putte i deg piller. Disse pillene har også ofte mange uønskede bivirkninger, slik at trening er et mye bedre alternativ. Det viktigste er at du blir tryggere i seksualle situasjoner og at du avlærer kroppen om at det er viktig å nå så raskt som mulig til målet. Har du lagt et onanimønster som er svært målorientert, innstiller kroppen seg på å være så rask som mulig, også når du skal ha samleie. Det viktigste for deg er derfor å legge om onanimønsteret slik at du får det til å vare lenge. I tillegg må du trene bekkenbunnsmusklene. Det vil falle for langt å gi hele oppskriften her, men du kan i første omgang prøve å bruke bekkenbunnsmusklene som kan stoppe ejakulasjonsrefleksen, I tillegg til at stramme msukler holder sædvæsken i bukhulen - om musklene er trente nok. Det tar mange måneder å trene opp disse musklene, så vær tålmodig. Når du har lagt grunnen med et nytt onanimønster og veltrente muskler, kan du prøve å ha sex med dama og benytte deg av din nye kunnskap. Når du merker du nærmer deg orgasmen, strammer du musklene. I første omgang tar du det samtidig litt med ro. Prøv å knipe samtidig, slik at du får bedre kontroll. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288154-for-tileg-orgasme/#findComment-2314467
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...