Gå til innhold

Fare for å ha blitt smittet..

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla Victoria

Hei! Jeg er ei jente på 17 år som til vanlig pleier å være veldig forsiktig når det kommer til prevensjon. Men på den siste tiden, så har jeg hatt ubeskyttet sex med to forskjellige. Jeg må tisse oftere, eller det skjer fler ganger at jeg "trur" jeg må tisse, men falsk alarm. Ellers noen ganger smerte nederst i magen. Er jo bekymret om jeg er smittet med en vanlig kjønnssykdomm som klamydia. Men det som bekymrer meg mest egentlig, er at han ene fortalte at han hadde hatt samleie med tre forskjellige jenter når han var på ferie i utlandet. Etter jeg hadde utført oralsex på han. Kan jeg ha blitt smittet med noe? Burde jeg gå til han og spørre om han brukte prevensjon når han lå med disse jentene? Er bare veldig urolig om jeg har blitt smittet med noe alvorlig, hører at det finnes "farligere" kjønnsykdommer i utlandet. Hilsen ei fortvilet jente:)!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288194-fare-for-%C3%A5-ha-blitt-smittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...