Gå til innhold

Hva er et godt (sam)liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et godt samliv? Hmm... For meg må begge parter respektere hverandre, ha forholdsvis lik toleranseterskel for oppførsel i forhold til andre (flørting, utroskap o.l.), ha en del felles interesser slik at man kan gjøre ting sammen som begge to har utbytte av, men også gi hverandre rom til å gjøre ting på egenhånd, et godt og fint sexliv.

Gjest Valnøtt

Det er når man gleder seg til å se hverandre hver eneste dag og legger seg hver kveld med følelsen av at forventningene ble innfridd i dag igjen :-)

Når man ser på kjæresten sin og kjenner at man er elsket akkurat som man er, og når man kan kjenne en god følelse langt inn i sjelen over at dette er riktig.

Det er når man gleder seg til å se hverandre hver eneste dag og legger seg hver kveld med følelsen av at forventningene ble innfridd i dag igjen :-)

Når man ser på kjæresten sin og kjenner at man er elsket akkurat som man er, og når man kan kjenne en god følelse langt inn i sjelen over at dette er riktig.

''Når man ser på kjæresten sin og kjenner at man er elsket akkurat som man er, og når man kan kjenne en god følelse langt inn i sjelen over at dette er riktig.''

Ååååå - det var fint sagt! :o) Og akkurat sånn er det. :o)

Annonse

Jeg synes også det var fint sagt, og vil gi deg en ekstra blomst fordi du skriver "akkurat som man er". Jeg er så lei av å lese at folk vil bli elsket og verdsatt "for hvem jeg er", som er en direkte oversettelse av "for who I am" og ikke godt norsk i det hele tatt.

Jeg synes også det var fint sagt, og vil gi deg en ekstra blomst fordi du skriver "akkurat som man er". Jeg er så lei av å lese at folk vil bli elsket og verdsatt "for hvem jeg er", som er en direkte oversettelse av "for who I am" og ikke godt norsk i det hele tatt.

Er det "lov" å skrive "for den jeg er" da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...