Gå til innhold

Sex med venner

Gjest Sex er ikke alltid det lureste .......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 6 år senere...

Det er dumt å eventuelt ødelegge et godt platonisk vennskap ved å "prøve seg" sexuelt og så at eventuelt vennskapet går i grøfta av den grunn. Det spørs hva man skal  prioritere. Hvis den andre aksepterer "invitasjonen" kan det og bli følelsesmessige problemer, at den ene da får falske forhåpninger om noe mere enn vennskap. Det beste er å bli enige om "kjørereglene" etterhvert når vennskapet har vart en stund ,og en hvet hvor en står følesesmessig. Da kan man eks. overnatte hos den andre uten at den ene er nervøs for at den andre skal "finne på noe". Slike vennskap kan blir veldig fine, og den andre kan eventuelt finne seg en kjæreste uten at det blir noe følelsesmessige problemer.

AnonymBruker

Det er dumt å eventuelt ødelegge et godt platonisk vennskap ved å "prøve seg" sexuelt og så at eventuelt vennskapet går i grøfta av den grunn. Det spørs hva man skal  prioritere. Hvis den andre aksepterer "invitasjonen" kan det og bli følelsesmessige problemer, at den ene da får falske forhåpninger om noe mere enn vennskap. Det beste er å bli enige om "kjørereglene" etterhvert når vennskapet har vart en stund ,og en hvet hvor en står følesesmessig. Da kan man eks. overnatte hos den andre uten at den ene er nervøs for at den andre skal "finne på noe". Slike vennskap kan blir veldig fine, og den andre kan eventuelt finne seg en kjæreste uten at det blir noe følelsesmessige problemer.

Bra svar Pol Pot!

Anonymous poster hash: b2ffe...a1c

AnonymBruker

Det er jo mange som sier sier det er døden for vennskapet og jeg ville bare bekrefte dette.

Jeg hadde for meg i min naive skalle at det ikke kom til å bli noe problem, det verste var at hun sa akkurat det samme. Hun er litt "billig" og hun fortalte meg en dag på MSN at hun var kåt (he he) og je spurte om jeg skulle komme å knulle henne og hun sa ja, vi hadde tildigere snakka om å ha sex før men aldri gjort det. Det var skikkelig bra sex og hun er dritdeilig men så var det det med vennskapet da. Vi var helt enig om at det ikke ville bety noenting og nå sitter jeg her en god stund etterpå og hører aldri ett ord fra henne, og jeg tenker med meg selv at jeg driter i at vi hadde sex men hvorfor tar jeg aldri kontakt med henne da? Jeg vet virkelig ikke, det bare ble sånn.

Jeg er jente og har den samme erfaringen. Enten at kontakten med denne vennen er mer eller mindre bare opphører etter at vi har hatt sex..fordi situasjonen føles rar.

Eller at den ene får mer følelser/vil noe mer, blir sjalu og til slutt ikke klarer å være med denne vennen pga disse følelsene (som ikke bli gjengjeldt).

Det finnes derimot eksempler på gode venner som har sex og som så finner hverandre og blir kjærester. Men de historiene er sjeldne etter min erfaring.

Anonymous poster hash: b2ffe...a1c

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...