Gjest Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er en jente på 26 år. Jeg trener flere ganger i uka og spiser stort sett variert og sunt og er normalvektig. Jeg har vært plaget med migrene siden jeg var 15, men har alltid hatt lange perioder inni mellom der jeg har vært frisk. For ca tre år siden begynte jeg å jobbe som tannhelsesekretær. Det er en utrolig stressende jobb og det er i tillegg mange maskiner som bråker konstant, telefonen ringer i ett og jeg sitter kun i ro i lunsjen midt på dagen. For omtent to år siden begynte jeg å bli svimmel på jobb og migrenen kom oftere og oftere. Etter hvert ble jeg også plaget med smerter i høyre skulder og nakken, noe jeg tror skyldes stress og feil arbeidsstilling. Jeg gikk til behandling hos fysioterapeut og ble bedre, men smertene kom raskt tilbake. Fysioterapeuten mente jeg hadde ventet for lenge med å ta behandling og at smertene var blitt kroniske. Smertene er i dag nesten konstante og jeg har vanlig hodepine hver dag i tillegg til at svimmelheten nå kommer også når jeg ikke er på jobb. Jeg er veldig trøtt på slutten av arbeidsdagen og trenger lang tid når jeg kommer hjem på å "hente meg inn".Jeg har også hatt en følelse av at hjertet synker i brystet og hopper over et par slag og det kan komme når jeg sitter helt i ro. Jeg er sliten av å ha vondt hele tiden og det er vanskelig å holde humøret oppe. Jeg trives ikke så godt på jobben og skal begynne på ny utdanning til neste år.Dette ga jeg uttrykk for til legen min og han sa med en gang at han trodde jeg var i ferd med å utvikle fibromyalgi. Jeg reagerte på at han kunne si noe sånt uten å ta en eneste prøve? Jeg skal tilbake om en stund og jeg lurer derfor om det er spesielle prøver jeg burde be om eller spørsmål jeg burde stille? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288245-svimmelhet-og-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.