Gå til innhold

Fornøyd med gravidmagen!

Anbefalte innlegg

Gjest blaastrek

Må bare si at jeg aldri har følt at magen min har vært så fin som nå! Er 35 uker på vei og den er stram, rund og stor. Navelen er liten og søt og tuter litt ut når jeg sitter. :-) Før jeg ble gravid var magen mer som en pizzadeig og navelen var bred, dyp og som en sur munn. Ikke noe stort kompleks for meg, men ikke akkurat en mage man briefer med. Men nå derimot.. I like it! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288266-forn%C3%B8yd-med-gravidmagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du trives med magen din.

Jeg kom til å tenke på min gode svigerdatter da jeg leste det du skrev. Hun sa noen uker før fødselen at hun kom til å savne gravidmagen sin. Hun strålte i siste halvdel av svangerskapet, mye syk i begynnelsen. Lykke til videre!

Gjest pregnant77

Gravide mager er lekkert :)

Jeg er i uke 18 nå og nå begynner magen min å vokse fort virker det som, kan virkelig se jeg er gravid nå :)

Magen min var litt stor fra før, men slapp og dyp stygg navle...... syntes jeg,

nå syns jeg magen bare blir finere og finere og er stolt av struttemagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...