Gå til innhold

Vil ha sex hele tiden.

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth_1987modell

Dette høres kansje ut som et merklig problem. Men min nye kjæreste

vil ha sex hele tiden. Jeg har kun vært sammen med 3 før hun, men

de var ikke slik. Jeg er hennes første kjæreste. Fra første gang vi var

på date og hver gang vi møtes vil hun ha sex. I dag ville jeg ikke møte

hun fordi skal jeg møte hun skal vi ha ordentlig tid, jeg fortalte hun det.

Nei jeg kunne jo komme innom sa hun så vi kunne ha Sex. Sa at da

måtte jeg gå igjen med en gang nei det var okey så lenge vi fikk sex.

Hun går på p piller og vil hoppe over den pillefrie uken fordi hun vil ha

sex. Er hennes oppførsel unormal. Bør jeg begrense dette for

begges del.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288356-vil-ha-sex-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns faktisk ikke det høres så veldig uvanlig ut jeg, unge mennesker er dere og i et nytt forhold...

Det uvanlige syns jeg er at du stusser på dette, og ikke bare nyyyter det, på lik linje med henne ;0) Jeg tror også det vil begrense seg litt av seg selv etter som tiden går. Med den sex frekvensen dere har nå, kan det jo nesten bare gå nedover:0)

Gjest Elextra

Kanskje har hun bare enorm lyst, eller kanskje tror hun det er slik det skal være i et forhold, og hun dermed oppfører seg slik for å tilfredsstille deg. Kanskje dere bør forsøke å snakke om det, du kan si at du synes det ville være hyggelig å gjøre andre ting sammen også (om du mener det)?

Gjest Gurojenta

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men i starten er det vanlig å ha lyst hele tiden og aldri få nok av den andre. Jeg har iallfall ofte hatt det sånn med nye kjærester. Så egentlig burde du bare nyte det mens det varer, for det demper seg etterhvert. Hvis du synes det er et stort problem, ta det opp med henne og si at du ønsker at dere skal gjøre andre ting enn å bare ha sex.

Gjest Kenneth_1987modell

Syns faktisk ikke det høres så veldig uvanlig ut jeg, unge mennesker er dere og i et nytt forhold...

Det uvanlige syns jeg er at du stusser på dette, og ikke bare nyyyter det, på lik linje med henne ;0) Jeg tror også det vil begrense seg litt av seg selv etter som tiden går. Med den sex frekvensen dere har nå, kan det jo nesten bare gå nedover:0)

Ja jeg nyter det ellers hadde jeg ikke vært med på det. Men har ikke

opplevet det så intenst før. I går når avtaltes for å møtes var det kun for å sex.

Med en gang jeg kom til hun gikk vi til rommet hun kledde seg naken

og vi begynte.Vi ble sammen i slutten av September. Men knasje hun

har litt for store forventninger til hvordan hun må tilfredstille meg siden hun ikke har vært i forhold. Det skal jeg snakke med hun om.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...