Gjest Umulig å finne ledig kallenavn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er en jente på 28 år som har prøvd å bli gravid i litt over 4 mnd. Jeg har regelmessig menstruasjon med ca 25 dagers syklus. Jeg får ofte "eggløsningsslim" på de rette dager i syklusen, og det hender jeg får ett lite spor av blod på dette tidspunkt. Etter at jeg sluttet med p-pillen for litt over 2 år siden, har jeg hatt mye smerter under menstruasjon, blør ca 4-5 dager. Jeg kjenner som oftest litt ubehag / ømhet i magen rundt eggløsning. Dag 10 i siste syklus fikk jeg det som ligner en menstruasjonsblødning, med en del slim til å begynne med, siden har det avtatt litt. Har vart noen timer. Det startet rett etter at jeg hadde trent, og jeg kan ikke huske å ha hatt slik mengde blødning mellom menstruasjonen før. Ikke noe smerter, men kanskje litt øm i magen. Hadde samleie rundt dag 6 i syklusen, men dette var ingen "forsøkssamleie". Tviler på at det skjedde noe befrukning da, tatt i betraktning at vi har prøvd ganske flittig i den fruktbare perioden i 4 mnd. Fikk en kløe/ svie nedentil etter dette samleie, som gikk over på ett par dager med litt canesten. Tok en graviditetstest første dag i siste syklus som var negativ, fikk menstruasjon samme dag. Er nå bekymret for hva denne blødningen kan skyldes. Var sist på GU for et år siden, da var alt ok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288357-bl%C3%B8dning-mellom-menstuasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.