Gå til innhold

Penere, renere hud i ansiktet, tips?

Anbefalte innlegg

Reven1365380455

Jeg er en gutt på 24 som som er forbi problemperioden med kviser (men noen dukker stadig opp), men føler huden mangler glød og den har en tendens til å bli fettete. Rundt nesepartiet er den også rødligere. Så jeg har tre spørsmål.

1. Har hørt om noe som du kan vaske fjeset med som fjerner døde hudceller og som vil gi huden mere glød. Hva heter dette produktet og hvor kan det kjøpes?

2. Er det noen som vet hvordan jeg kan få huden rundt nesepartiet til å bli mindre rølig?

3. Har noen der ute tips for fet hud?

Andre tips til å få bedre hud i ansiktet mottas med stor takk!

Hilsen gutt på 24, som begynner å få metero-tendenser ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288361-penere-renere-hud-i-ansiktet-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble kvitt alle mine kviser med 3 i produkter: fra Md formulation.-Først en såpe man renser huden med morgen og kveld. Så et serum, og til slutt en krem som fukt. Tok ca 3 uker. Hel tborte. Daily cleaner tror jeg kremen het. Det koster litt, men er verdt det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...