Gå til innhold

Noen med ldet samme?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikarios

Hei, tenkte bare å høre om noen har erfaring med det som jeg opplever for tiden: den siste måneden har jeg hatt veldig vondt i beina, synes det minner om den type muskelverk man kan ha etter å ha trent hardt. Imidlertid gjør jeg ikke det, det er ingenting som tilsier at jeg skal ha så vondt. Når jeg legger meg om kvelden verker det skikkelig på utsiden av lår, bak på legg og ned i føttene. Tenkte først på isjias, men i begge bein? Kan ha vondt om dagen også, igår var jeg f.eks veldig sliten i musklene og måtte ta pause i trappa. Midt i skoletimen fikk jeg krampe i høyre legg og måtte tøye den ut. Beina føles blytunge/utmattet.

For en uke siden fikk jeg så ubehag i halsen, det minte først om starten på en halsbetennelse, men det har ikke utviklet seg til det. Halsen føles heller sår når jeg spiser, og det er vanskelig å få maten ned. Vet ikke om dette har sammenheng med beina men jeg nevner det likevel.

Ellers er jeg 28 år og frisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288379-noen-med-ldet-samme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...