Gå til innhold

Gir samboeren søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet ikke helt hvilken kategori spørsmålet mitt hører til, men jeg prøver her.

Jeg har de siste månedene plaget samboeren min i søvne ved at jeg ofte dunker borti henne i løpet av natten slik at hun våkner, eller at jeg ubevisst(i søvne) stjeler dyna hennes mens min egen havner på gulvet. Som dere kan tenke dere, fører dette til at hun blir svært fortvilet på morgenen når hun skal på skolen fordi hun rett og slett har våknet flere ganger i løpet av natten på grunn av meg.

Selv sover jeg som en stein, og vet ikke hvordan jeg har oppført meg i løp av natten før jeg våkner dagen etter.

Jeg setter veldig stor pris på om dere har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet..

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288432-gir-samboeren-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løsningen på dyneproblemet er kanskje en dobbeltdyne? Den vil neppe falle på gulvet i alle fall.

Separate soverom / senger er litt kjedelig kanskje?

Å dele dobbeltdyne med en som i utgangspunket stjeler dyne, er visstnok ikke anbefalt ifølge kjæresten min. ;)

Annonse

Løsningen på dyneproblemet er kanskje en dobbeltdyne? Den vil neppe falle på gulvet i alle fall.

Separate soverom / senger er litt kjedelig kanskje?

Vi har prøvd dobbeltdyne også, men som mariaflyfly også kommenterte, fungerte ikke dette heller. Endte opp med at jeg hadde surret meg inn i hele dyna og at hun måtte gå å finne seg et teppe fordi jeg ikke var til å flytte på..:(

annemy1365381129

Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn at dere av og til sover på hvert deres rom.Ikke koselig men det går jo ann av og til.Min samboer snorket og drev litt sånn som du så jeg ble ganske sliten.Isteden for å bli uvenner sov vi av og til for oss selv.Bedre det enn å bli utslitt,og vi hadde det jo veeeldig koselig de gangene vi sov sammen .......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...