Gjest fadderullandei Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er en jente på 22 år. Har hatt amenoré sekundær i nesten 6 måneder, og tok derfor blodprøver hos lege for et par uker siden. Resultatet var forhøyet testosteron produksjon (4,6). Har også fått endel uren hud. Litt økt behåring (overleppe, krafftigere hårvekst på legger, underliv). Har også fått kviser (?) på overarmene. Jeg gikk på p-pillen Yasmin for ett år siden (brukte pillen i 6 år), men sluttet. Hadde mensturasjon etter jeg sluttet, men mistet den i april. En gang i måneden er det akkurat som jeg kjenner i eggstokkene at jeg skulle hatt mensen. Har også ganske tykk, gulaktig utflod, uten noen spesiell lukt. Kløe nedentil. Mistenker PCOS, og er redd og leser mye på nett om livmorhalskreft osv. Hadde condylomer i 2006, de ble behandlet og er nå forsvunnet. Er ikke seksuellaktig med gutter. Jeg har fått time hos gynekolog, men det er enda 3uker til, og jeg går å bekymrer meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288454-pcos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.