Gå til innhold

lengde på samleie

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren med eldre elsker

Har en elsker som er 20 år eldre enn meg. Vi kan elske en halvtime, er ikke vant til så lange samleier, men synes jo det er deilig. Går jo ganske rolig for seg da, så det blir liksom sånn kos. Uvant for meg det her, er vannt til litt mere tempo liksom. Er det vanlig å ha samleier på rundt 20-30 min?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288461-lengde-p%C3%A5-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uerfaren med eldre elsker

Det varierer mye synes jeg også. Kan ta alt fra 5 min til kanskje 1 time. Kommer helt an på formen og humøret.

En time, da elsker vel dere veldig rolig? begynner å få sansen for litt varsom og rolig elskov og ikke bare en kjapp en, alt til sin tid:)

Annonse

En time, da elsker vel dere veldig rolig? begynner å få sansen for litt varsom og rolig elskov og ikke bare en kjapp en, alt til sin tid:)

Enig, de lange, rolige og veldig nære samleiene er som regel utrolig nydelige og nære på en måte, jeg får ikke helt til å forklare det, men du skjønner nok hva jeg mener. :o)

Gjest Klaudia

Hos oss varer selve samleie mellom 10-15 min og det passer meg utmerket. Blir fort sår dersom det varer mye lengre enn dette og jeg har dessuten lett for å begynne å kjede meg og da vi jeg bare ha det overstått. Det kommer nok også av at jeg som regel allerede fått orgasme(ne)før vi kommer til samleie.

Hos oss varer selve samleie mellom 10-15 min og det passer meg utmerket. Blir fort sår dersom det varer mye lengre enn dette og jeg har dessuten lett for å begynne å kjede meg og da vi jeg bare ha det overstått. Det kommer nok også av at jeg som regel allerede fått orgasme(ne)før vi kommer til samleie.

"... jeg har dessuten lett for å begynne å kjede meg og da vi jeg bare ha det overstått."

Hjelpe meg, går det virkelig an å kjede seg mens man har sex ;0)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...